ربوده شدن دهها کودک در ادلب در راستای نمایش «حمله شیمیایی»!

یک شنبه 4 شهریور 1397 - 23:57:8
ربوده شدن دهها کودک در ادلب در راستای نمایش «حمله شیمیایی»!

دمشق- الکوثر: ربوده شدن دهها کودک در استان ادلب به دست گروه های تروریستی، این نگرانی را در بین ساکنان ادلب ایجاد کرده است که تروریست ها از این کودکان در سناریوی حمله شیمیایی که جبهه النصره مقدمات اجرای آن را فراهم می‌کند، مورد سوء استفاده قرار گیرند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی منابع در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین از ربوده شدن ده‌ها کودک در ادلب سوریه خبر دادند. این منابع افزودند تروریست‌ها ده‌ها کودک را در مناطق غربی استان حلب، الزربه، ترهانین، اردوگاه آوارگان در القاح و مرز ترکیه ربوده اند.

در جدیدترین مورد ربودن کودکان، سه کودک از یک خانواده در روستای ترمانین در غرب حلب ربوده شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین گزارش داد برخی منابع به این شبکه گفتند جبهه النصره و گروه‌های مسلح بی هدف غیرنظامیان را در ادلب به اتهام‌های مختلف بازداشت می‌کنند. این بازداشت‌ها در پی احساس نگرانی گروه‌های مسلح از تماس بازداشت شدگان با دولت سوریه صورت گرفته است.

 این منابع در گفتگو با المیادین تاکید کردند نگرانی ساکنان ادلب درباره سوء استفاده و بهره برداریاز بازداشت شدگان و کودکان ربوده شده در سناریوی حمله شیمیایی که به گفته ارتش روسیه، جبهه النصره مقدمات اجرای آن را فراهم می‌کند، افزایش یافته است.

پیش از این نیز تروریست های مسلح نمایش مشابهی در مناطق خان شیخون و غوطه شرقی به راه انداختند که حملات گسترده هوایی و موشکی آمریکا‏، انگلیس و فرانسه را به مواضع ارتش سوریه به بهانه حمله شیمیایی به دنبال داشت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 4 شهریور 1397 - 23:56:58