زخمی شدن‌ ده‌ها فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

جمعه 2 شهریور 1397 - 23:34:22
زخمی شدن‌ ده‌ها فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

تهران - الکوثر : نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینیان در شمال کرانه باختری رود اردن و تیراندازی به راهپیمایی بازگشت در نوار غزه ، ده ها غیرنظامی را زخمی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالیکه شهروندان فلسطینی در محکومیت طرح های شهرک سازی رژیم صهیونیستی، در شمال کرانه باختری تظاهرات می کردند، نظامیان صهیونیست به آنها حمله ور شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند: صهیونیست ها با شلیک گلوله به سمت فلسطینیان ، دهها فلسطینی را زخمی کردند.

با وجود مخالفتهای بین المللی درباره گسترش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی ، مسئولان این رژیم دوشنبه گذشته ساخت حدود ۱۰۶ واحد مسکونی برای صهیونیست ها را تصویب کردند.

رژیم صهیونیستی با ساخت شهرک‌های صهیونیست‌ نشین در مناطق فلسطینی ، درصدد تغییر بافت جمعیتی و ساختار جغرافیایی این مناطق به نفع صهیونیستها است تا اشغالگری خود را در مناطق فلسطینی تثبیت کند. 

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حملات روز جمعه نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت در نوارغزه دست کم 189 نفر ، از جمله 50 تن به ضرب گلوله ، زخمی شدند. 

نظامیان رژیم اشغالگر از گاز اشک آور برای متفرق کردن شهروندان فلسطینی که تظاهرات حق بازگشت در شرق نوار غزه برگزار کرده بودند استفاده کردند. 

راهپیمایی های بازگشت فلسطینی ها در مرزهای نوارغزه جمعه آینده تحت عنوان « راهپیمایی ما ادامه دارد » ، برگزار خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 2 شهریور 1397 - 23:14:11