خشم نتانیاهو از سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران

جمعه 2 شهریور 1397 - 21:4:48
خشم نتانیاهو از سیاست اتحادیه اروپا در قبال ایران

تهران - الکوثر : بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه از اتحادیه اروپا بر سر بسته حمایت مالی این اتحادیه برای تقویت اقتصاد ایران به شدت انتقاد کرد و آن را "اشتباهی بزرگ" دانست. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نتانیاهو که در سفر به لیتوانی سخن می گفت در یک کنفرانس خبری پس از دیدار با سه نخست وزیر کشورهای منطقه بالتیک گفت :« من فکر می کنم تصمیم دیروز اتحادیه اروپا برای دادن 18 میلیون یورو به ایران یک اشتباه بزرگ است. این مثل یک قرص سمی برای مردم ایران و تلاش هایی است که برای مهار تجاوزگری ایران در منطقه و فعالیت های تروریستی آن در فراسوی منطقه صورت می گیرد.» 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد :« ایران همین چند هفته قبل زمانی که وزیر امور خارجه این کشور با سران اروپایی سرگرم دیدار و گفتگو بود، کوشید یک حمله تروریستی در خاک اروپا به اجرا بگذارد. این باورکردنی نیست. من فکر می کنم پول دادن به این رژیم در این زمان یک اشتباه بزرگ است و باید متوقف بشود.» 

اتحادیه اروپا روز پنجشنبه نخستین قسط 18 میلیون یورویی (21 میلیون دلاری) را اعلام کرد که بخشی از تعهد این اتحادیه برای حفظ توافق هسته ای ایران است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 2 شهریور 1397 - 20:33:7