دیدار مجدد ولیعهد سعودی با فرمانده ستاد ارتش پاکستان

پنج شنبه 1 شهریور 1397 - 15:34:11
دیدار مجدد ولیعهد سعودی با فرمانده ستاد ارتش پاکستان

تهران- الکوثر: ولیعهد عربستان در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان به مسائل مهم سیاسی و امنیتی منطقه اشاره کرده به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عربستان که پایگاه سیاسی قدرتمند حزب نواز را در پاکستان از دست داده است بلافاصله پس از به قدرت رسیدن عمران‌خان تلاش کرد نگرانی‌های خود را از طریق دیدار «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی با «ژنرال قمر جاوید باجوا» فرمانده ستاد ارتش پاکستان مطرح کند.

اکسپرس نیوز نوشت بن‌سلمان با دعوت از ژنرال باجوا برای او ضیافت شامی تشکیل داده سپس در مورد مسائل مهم منطقه‌ای با وی به گفتگو نشست.

گزارش‌ها حاکی است فرمانده ستاد ارتش پاکستان برای به‌جا آوردن حج به عربستان سفر کرده است و از تشریفات ویژه آل‌سعود برخوردار است.

بن‌سلمان در این دیدار ابراز امیدواری کرد دولت جدید پاکستان بتواند در راه انجام وظایفش موفق باشد و رفاه را برای مردم این کشور به‌ارمغان بیاورد.

گفتنی است در دوران حکومت حزب نواز عربستان پایگاه سیاسی قوی در پاکستان داشت ولی با روی کار آمدن عمران‌خان و تمایل او به‌سمت ایران آل‌سعود متوجه این خطر بزرگ شده‌اند.

در حال حاضر فرمانده ائتلاف آل‌سعود برای حمله به یمن «ژنرال راحیل شریف» رئیس سابق ارتش پاکستان می‌باشد.

احتمال اینکه در دولت جدید پاکستان پارلمان دستور پایان مأموریت راحیل شریف را صادر کرده و خواهان بازگشت او به کشور شود نیز بسیار زیاد است و این باعث نگرانی آل‌سعود شده است.


پنج شنبه 1 شهریور 1397 - 12:25:26

پربازدیدها