در مراسم برائت از مشرکين؛ طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در عرفات+ فیلم

دو شنبه 29 مرداد 1397 - 14:21:44
در مراسم برائت از مشرکين؛  طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در عرفات+ فیلم

تهران- الکوثر: مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات آغاز شد و طنین صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در صحرای عرفات همه جا را فرا گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مراسم برائت از مشرکین با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران کشورمان، حمید محمدی معاون وزیر و رییس سازمان حج و زیارت و با حضور پرشور زائران ایرانی بیت الله الحرام در صحرای عرفات آغاز شد.
در این مراسم که از ساعت 9 صبح به وقت محلی (10:30 به وقت ایران) با مداحی حاج مهدی سماواتی و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شده است، پیام حج مقام معظم رهبری توسط حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرائت می شود.
از ساعاتی مانده به شروع مراسم لحظه لحظه بر شمار شرکت کنندگان در این مراسم که در چادر بعثه مقام معظم رهبری برگزار می شود ، افزوده می شد.
شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر روی تابلو نوشته ها در محوطه داخلی چادر نصب شده و در دستان بسیاری از زائران دیده می شود. 


شماری از جانبازان سرافراز دفاع مقدس نیز که در قالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اند در کنار جایگاه مستقر شده اند.
در این لحظه شعار الله اکبر، الموت لامریکا، الموت لاسرائیل، آمریکا عدوالله، اسراییل عدوالله، نصر من الله و فتح قریب- مرگ بر آمریکای مردم فریب ، فلسطین پیروز است - اسراییل نابود است در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین انداز شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 29 مرداد 1397 - 14:21:15