رئیس مجلس : ملت ایران برابر توطئه های آمریکا هوشیار است

یک شنبه 28 مرداد 1397 - 10:49:46
رئیس مجلس : ملت ایران برابر توطئه های آمریکا هوشیار است

تهران - الکوثر : علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن توطئه های امریکا علیه ملت ایران گفت ملت ایران همیشه در برابر این توطئه ها آماده و بیدار است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آقای لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در آغاز جلسه علنی مجلس ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) و نیز گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به سالروز کودتای 28 مرداد اشاره کرد و افزود : این روز مظهر مداخله امریکا در ایران است. 
وی اضافه کرد: امریکا در جریان کودتای 28 مرداد برای چند دهه ایران را درگیر دیکتاتوری کرد و امروز این کشور با کارنامه تاریک خود تلاش می کند با ابزار هسته ای ایران به شکل دیگر به بهانه امنیت منطقه و جهان ، بر ایران سیطره پیدا کند.
لاریجانی گفت : شاهدیم که امریکا از طریق ایران هراسی و تولید نگرانی و سوء استفاده از ضعف فکری و وابستگی کشورهای منطقه چگونه ثروت منطقه را به غارت برده است.
رئیس مجلس همچنین تأکید کرد: امریکا قادر نیست با مانور احمقانه فضای جامعه را به دست گیرد و ملت ایران با هوشیاری، قدرت و همچنین راهنمایی ها و تدابیر مقام معظم رهبری بار دیگر توطئه های آنها را خنثی خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید


یک شنبه 28 مرداد 1397 - 10:49:3

پربازدیدها