فلاحت پیشه در گفتگو با الکوثر: آرمان فلسطین قابل معامله نیست

شنبه 20 مرداد 1397 - 9:48:4

تهران- الکوثر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترویج طرح «معامله قرن» تاکید کرد آرمان فلسطین قابل معامله نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه الکوثر درباره طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» گفت: منافع و آرمان های جهان اسلام قابل معامله نیست. رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای غربی از ابتدای دهه 1990 میلادی پس از چند دهه جنگ، ادامه دادن به روند کمپ دیوید را برگزیدند و «تعامل» را مطرح کردند. تا پیش از آن تقریبا در هر دهه شاهد یک جنگ بر سر فلسطین بودیم مانند جنگ سال 1948 و جنگ 1956 و جنگ 1967 و جنگ سال 1973 و جنگی که در سال 1982 به خاک لبنان کشیده شد.

فلاحت پیشه افزود: در ماجرای تعامل هم چیزی نصیب کشورهای عربی نشد و درستی سخن ایرانی ها ثابت شد که بارها گفته بودند نباید به رژیم صهیونیستی اعتماد کرد. الآن آنها از تعامل هم گذشته اند و «معامله» را مطرح می کنند که به معنای فروختن آرمان های فلسطین و غیره است که ما معتقدیم به نتیجه نمی رسد چون کسانی پشت میز این معامله می نشینند که صاحب این مال نیستند بلکه خائن به این مال هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


شنبه 20 مرداد 1397 - 9:47:55