هلاکت دهها تروریست وابسته به داعش در شرق سویداء

جمعه 19 مرداد 1397 - 21:39:21
هلاکت دهها تروریست وابسته به داعش در شرق سویداء

دمشق- الکوثر: نیروهای ارتش سوریه امروز جمعه نیز به پیشروی خود در مناطق بیابانی استان سویداء در جبهه ای به طول 38 کیلومتر ادامه دادند و در برخی مناطق تا عمق 40 کیلومتری پیشروی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یگان های ارتش سوریه به تعقیب تروریست های عضو داعش که به سمت تپه های الصفا در عمق مناطق بیابانی شرق استان سویداء فرار کرده اند ادامه دادند. نیروهای ارتش همچنین به سمت سد الزلف و تپه های الضبع و الضبیعه و علم و الصفا پیشروی کردند و گروهی از تروریست ها را که در منطقه ارض الکراع سنگر گرفته بودند محاصره کردند و همه آنها را از پای درآوردند. همچنین درگیری های شدیدی در مسیر پیشروی به سمت تپه های الصفا که مقر اصلی داعش در بیابان های شرق سویداء محسوب می شود روی داد.

در عملیات امروز ارتش سوریه دهها تروریست عضو داعش به هلاکت رسیدند و تعدادی خودرو نظامی و خودرو بمب گذاری شده از جمله یک نفربر پی ام پی منهدم و دهها تله انفجاری خنثی شد.

ارتش سوریه عملیات گسترده در مناطق بیابانی شرق استان سویداء را دیروز از سر گرفت. در این عملیات تاکنون خسارات و تلفات سنگینی به تروریست های داعش وارد شده و خطوط تدارکاتی آنها از منطقه التنف که نظامیان آمریکایی در آنجا پایگاه نظامی احداث کرده اند قطع شده است. نظامیان آمریکایی از این پایگاه ها به عنوان مرکز تجمع تروریست ها و آموزش آنها با هدف بی ثبات کردن سوریه استفاده می کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 19 مرداد 1397 - 21:39:8