محمد علی الحوثی: آمریکا و انگلیس مسئول اصلی جنایت متجاوزان در صعده هستند

جمعه 19 مرداد 1397 - 0:49:43
محمد علی الحوثی: آمریکا و انگلیس مسئول اصلی جنایت متجاوزان در صعده هستند

تهران - الکوثر : رئیس شورای عالی انقلاب یمن با صدور بیانیه ای جنایت ائتلاف متجاوز سعودی را علیه کودکان و غیر نظامیان محکوم و تأکید کرد این جنایت و جنایت های پیشین ائتلاف متجاوز سعودی نشان می دهد آنان باوری به صلح ندارند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن در این بیانیه افزود : آمریکا و انگلیس را مسئول اصلی این جنایت و سایر جنایت هایی می دانیم که ائتلاف متجاوز سعودی با استفاده از تسلیحات آنها مرتکب می شود. مخالفت با تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب برای تحقیق در مورد جنایت های صورت گرفته در یمن، توهین به سازمان ملل و شورای امنیت است.

وی افزود : سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در قبال این جنایت ها بیانگر مشارکت عملی آنها در ریختن خون ملت یمن است. ما از روسیه، چین و فرانسه می خواهیم از شورای امنیت بخواهند برای محکوم کردن جنایت جدید متجاوزان در صعده نشست فوق العاده برگزار کند. جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی نتیجه ای جز همبستگی و مقاومت بیشتر ملت آزاده و صبور و ثابت قدم یمن در پی ندارد. ان شاء الله دلاوران ارتش و کمیته های مردمی انتقام خون کودکان و شهروندان بیگناه یمنی را خواهند گرفت و مقاومت و پایداری ملت یمن در مقابله با اشغالگران و مزدوران آنها به زودی پیروزی را محقق می سازد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 22:12:44