جبهه عمل اسلامی لبنان : ترامپ و تحریم‌های بی فایده اش به زباله دان تاریخ خواهند پیوست

پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 21:13:49
جبهه عمل اسلامی لبنان : ترامپ و تحریم‌های بی فایده اش به زباله دان تاریخ خواهند پیوست

بیروت - الکوثر : جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تحریم های بی فایده او به زباله دان تاریخ خواهد پیوست اما ایران همچنان سربلند و استوار باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جبهه عمل اسلامی لبنان از کمک های جمهوری اسلامی ایران به جنبش های مقاومت در لبنان ، فلسطین و منطقه قدردانی و اعلام کرد : جبهه عمل اسلامی لبنان معتقد است اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران مسئله جدیدی نیست و قطعا اقدامی نکوهیده، مردود و محکوم شده است در نتیجه تحریم ، مسئله سختی برای جمهوری اسلامی ایران نیست، کشوری که به برکت جوانان، تدبیر رهبری و مسئولانش توانست تمام تحریم ها و برنامه های هدفمند دشمن را برای به زانو درآوردن ایران ناکام بگذارد و تمام توطئه های داخلی، بسیج کردن کینه توزان و دشمنان انقلاب را خنثی کند. 

این جنبش از تلاش های بی وقفه ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری مورد حمایت بین المللی آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تشکر کرد. 
این حزب تصریح کرد : دشمنان انقلاب به علت مزدوری ، خیانت و فروختن وجدانشان به دشمنان جمهوری اسلامی ، جایگاهی ندارند.
جبهه عمل اسلامی لبنان در پایان اعلام کرد: ترامپ و تحریم های بی فایده او به زباله دان تاریخ خواهد پیوست اما جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تمام طوفانهای داخلی و خارجی سربلند ومنسجم باقی خواهد ماند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 17:40:26