جنبش الامه لبنان : ایران تحریمهای جدید آمریکا را نیز به شکست خواهد کشاند

پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 17:51:59
جنبش الامه لبنان : ایران تحریمهای جدید آمریکا را نیز به شکست خواهد کشاند

بیروت - الکوثر : جنبش «الامه» لبنان با محکوم کردن از سرگیری تحریمهای آمریکا علیه تهران تاکید کرد جمهوری اسلامی طرح های جدید آمریکا را نیز به شکست خواهد کشاند .


به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش الامة لبنان با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: محاصره و تحریم های جدید آمریکا بر ضد جمهوری اسلامی ایران نمی تواند این کشور را از موضع و حمایت هایش از ملت های مشتاق برای آزادی ، عدالت اجتماعی ، استقلال ملی و مقابله با تروریسم تکفیری که قبل از هرچیز دین حنیف اسلام، امت اسلامی و اتحاد آنها را هدف قرار داده است ، بازدارد. 
این جنبش در بیانیه خود آورده است : جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب به رهبری آیت الله روح الله موسوی الخمینی (ره) تمامی برنامه ها و طرح های قدرت های استکباری و در صدر آنها استکبار آمریکایی و پیروان مرتجع آنرا ناکام گذاشت وامروز نیز به برکت رهبری معظم و مسئولان جمهوری اسلامی خواهد توانست طرح های جدید آمریکا را به شکست کشاند. 
این جنبش تاکید کرد : تحریم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مسئولان ومردم ایران را که از قدس به عنوان نخستین قبله مسلمانان وسومین حرم شریف دست برنداشتند؛ نخواهد ترساند زیرا جمهوری اسلامی در مقابله با چالش ها هرچقدر هم سخت باشند، سربلند و استوار باقی خواهد ماند و با توجه به تجارب گذشته و همچنین پایداری و استقامت جمهوری اسلامی حتما در مقابله با تحریم ها پیروز خواهد شد.
جنبش الامه لبنان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را نیز محکوم کرد و با ترسیم اوضاعی از نوار غزه برای جوامع عربی و بین المللی پایان دادن به جنایت های صهیونیستها را خواستار شد.
این جنبش به مقاومت اسلامی که از ملت فلسطین دفاع و با پاسخ دادن به تجاوز صهیونیست ها به وظایف خود عمل می کند ، تبریک و تهنیت گفت.
جبش الامه لبنان در پایان تاکید کرد : دشمن هرچقدر جنایت های خود را شدت بخشد نمی تواند مردم فلسطین و مقاومت را به زانو در آورد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 17:8:47