ویژه-الکوثر

شیعیان پاکستان هدف حمله عناصر تکفیری قرار گرفتند

پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 13:9:46
شیعیان پاکستان هدف حمله عناصر تکفیری قرار گرفتند

اسلام آباد – الکوثر: در حمله عناصر تکفیری به شیعیان پاکستانی در ایالت خیبرپختونخوا دست کم سه نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   عناصر تکفیری روز گذشته در چند عملیات ترور در یکی از شهرهای جنوبی ایالت خیبرپختونخوا دست کم سه نفر از پیروان مکتب اهل بیت (ع) را به شهادت رساندند.
سید عباس نقوی، عضو اعلام مقاومت در پاکستان در گفت وگو با الکوثر از به شهادت رسیدن دست کم سه نفر در حملات متعدد عناصر تکفیری به شیعیان شهر "دیر اسماعیل خان" واقع در جنوب ایالت خیبر پختونخوا خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: عناصر تکفیری و تروریست روز گذشته در سه حمله تروریستی "باقر حسین"، "کالو حیدر" و "حفاظت الله" را در نزدیکی پاسگاه پلیس "ایستگاه ماهره" هدف حمله قرار داده و به شهادت رساندند.
حجه الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به این واقعات تصریح کرد: وقوع سه حادثه تروریستی در فاصله کمی از همدیگر نشان از ضعف امنیتی نهادهای انتظامی ایالت خیبرپختونخوا است.
وی ضمن محکوم کردن این حوادث تروریستی، ارگان‌هایی که باعث حضور عناصر تکفیری و تندرو در انتخابات شدند را مسئول پاسخگویی به خانواده شهدا دانست.
حجه الاسلام جعفری با تاکید بر اینکه حوادث تروریستی در شهر "دیر اسماعیل خان" علیه شیعیان به صورت مداوم در حال تکرار است خاطرنشان کرد: ارتش باید همچون عملیاتی که در وزیرستان جهت کنترل گروه‌های تروریستی انجام داد، این شهر را نیز از لوث وجود عناصر تکفیری و تروریست پاک کند.
شیعیان شهر دیر اسماعیل خان به صورت مداوم هدف حملات تروریستی عناصر تکفیری قرار می گیرند و نهادهای امنیتی و انتظامی تاکنون هیچ گام موثری برای مقابله با آن‌ها برنداشته‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 13:2:18