ویژه-الکوثر

ادامه عملیات حشد الشعبی عراق علیه داعش در کرکوک

چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 16:56:0
ادامه عملیات حشد الشعبی عراق علیه داعش در کرکوک

بغداد - الکوثر: نیروهای بسیج مردمی عراق در ادامه عملیات خود علیه عناصر گروه تروریستی داعش در استان کرکوک، امنیت چند منطقه را به شکل کامل تامین کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، لشکر بیست و دوم و ششم نیروهای بسیج مردمی عراق با همکاری نیروهای پلیس فدرال این کشور و در ادامه عملیات در شرق استان کرکوک به منظور پاکسازی کامل این منطقه از حضور عناصر گروه تروریستی داعش امنیت مناطق گسترده‌ای را تامین کردند.
"باسم التمیمی" عضو اعلام مقاومت در عراق در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق که از چند روز قبل عملیاتی علیه گروه تروریستی داعش در شرق استان "کرکوک" آغاز کرده بودند موفق شدند امنیت مناطق گسترده‌ای به اضافه امنیت روستاهای "قره قول"، "الخاشوکه" و "وادی ابو خناجر" را به شکل کامل تامین کنند.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: این عملیات به منظور پاکسازی و همچنین دستگیری برخی از عناصر گروه تروریستی داعش در در شرق کرکوک آغاز شده است.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز امنیت روستاهای "مامه" و "ملح" و همچنین کناره رود "الزاب" واقع در منطقه "الدبس" واقع در شرق استان کرکوک به شکل کامل تامین شده بود.
این عملیات پس از آن آغاز شد که اطلاعات به دست آمده حاکی از فرار و سکنی گزیدن تعدادی از عناصر گروه تروریستی داعش در این منطقه بود.
به گفته این عضو اعلام مقاومت منابع آگاه اعلام کرده‌اند این عملیات تا برقراری کامل امنیت در استان کرکوک ادامه خواهد یافت.


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 14:55:1