ویژه-الکوثر

حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع القاعده در شمال سوریه

چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 15:58:28
حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه به مواضع القاعده در شمال سوریه

دمشق-الکوثر: یگان‌های توپخانه‌ای ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی القاعده (شاخه سوریه) در استان‌ حماه را هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   مواضع گروه تروریستی القاعده (شاخه سوریه) در چندین روستا واقع در استان حماه هدف حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه قرار گرفت.
"کاظم الوفیق" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با الکوثر اعلام کرد: توپخانه‌های ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی القاعده (شاخه سوریه) در استان حماه را هدف حمله قرار داده و گلوله باران کرد.
این عضو اعلام مقاومت خاطرنشان کرد: در این حمله توپخانه‌ای ارتش سوریه با شناسایی برخی از مواضع تروریست‌های القاعده در شهر "اللطامنه"و روستای "لحایا" این مواضع را هدف قرار داد.
وی افزود: برخی از مراکز ساخت و تجهیز خودروهای مجهز به توپ و مسلسل، زاغه‌های مهمات، پایگاه‌ها، انبارهای پشتیبانی و خطوط مواصلاتی القاعده در در این حملات هدف توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت و منهدم شد.
کاظم الوفیق اضافه کرد: در این حمله ده‌ها عنصر تروریست القاعده کشته و زخمی شده و بسیاری از تجهیزات این گروه تروریستی نیز منهدم شد.
تحرکات توپخانه‌ای ارتش سوریه حاکی از این است که نیروهای سوری خود را برای آغاز عملیات در شمال این کشور و آزادسازی مناطق زیر اشغال عناصر تروریست القاعده و ارتش آزاد در استان‌های شمالی به ویژه ادلب آماده می کنند.
به نظر می رسد پس از اتمام عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در استان سویداء، عملیات نیروهای سوری در استان‌های حماه، حلب، لاذقیه وادلب علیه گروه تروریستی القاعده (شاخه سوریه) و همچنین مسلحین ارتش آزاد آغاز خواهد شد.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 17 مرداد 1397 - 13:44:34