انصارالله یمن : هیچ نقطه امنی در عربستان و امارات وجود نخواهد داشت

یک شنبه 7 مرداد 1397 - 10:34:11
انصارالله یمن : هیچ نقطه امنی در عربستان و امارات وجود نخواهد داشت

تهران - الکوثر : عضو شورای سیاست‌گذاری جنبش انصارالله یمن تاکید کرد : با توجه به قدرت موشک‌ها و پهپادهای نیروهای یمنی که توانایی هدف قرار دادن تمامی تاسیسات نفتی و مراکز سیاسی را در عربستان و امارات دارند ، هیچ نقطه امنی در آنجا وجود نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ابراهیم الدیلمی عضو شورای سیاست‌گذاری جنبش انصارالله یمن در گفتگو با شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، با هشدار به شرکت های خارجی مستقر در دو کشور متجاوز عربستان و امارات گفت : شرکت‌های سرمایه گذاری خارجی در این دو کشور نیز از موشک های انصارالله یمن در امان نخواهند بود. 

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن با تاکید بر اینکه فاجعه انسانی در یمن در حال وقوع است، اظهار داشت : سازمان های حقوق بشری در سکوت مطلق، چشم های خود را بر روی این جنایات بسته‌اند. 

وی همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان ملل متحد در یمن گفت : نمایندگان این سازمان به جای حمایت از مردم مظلوم یمن از متجاوزان حمایت می کنند. 

عضو شورای سیاست گذاری انصارالله همچنین در پاسخ به ادعاهای عربستان و آمریکا مبنی بر اینکه موشک های یمن از جانب ایران تامین می شود ، تصریح کرد: اینگونه اظهارات فرافکنی است و آنها نمی خواهند باور کنند که از مردم یمن شکست خورده اند. 

وی با تاکید بر این‌ که ملت یمن به همه جهانیان ثابت کرد قدرت بازسازی و بهینه سازی موشک های قدیمی خود را دارند ، افزود: مردم یمن در تنگناهای نظامی توانسته‌اند به پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه دست یابند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 7 مرداد 1397 - 10:19:52

دسته بندی :