استان درعا در آستانه آزادي کامل

یک شنبه 7 مرداد 1397 - 1:58:39
استان درعا در آستانه آزادي کامل

دمشق- الکوثر: ارتش سوریه با آزاد سازی هشت روستا و شهرک در منطقه حوض یرموک در شمال غرب درعا در آستانه پاکسازی کامل استان درعا از وجود تروریست ها قرار دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک منبع نظامی سوریه روز شنبه به خبرگزاري سانا گفت: یگان های ارتش پس ازعملیات گسترده در مناطق شمال غرب استان درعا توانستند هشت روستا و شهرک در منطقه حوض یرموک را از اشغال تروریست ها آزاد کنند و شماری از تروریست های داعش را به هلاکت برسانند.

اين منبع نظامی افزود: یگان های ارتش سوریه مستقر در جنوب این کشور درادامه عملیات نظامی در حومه شمال غربی درعا موفق شدند روستاها و شهرک های صیصون، العوام، جمله، عین حماطه، ابو رقة، ابوخرج، النافعه و سد النافعه را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند.

در عملیات آزاد سازی این مناطق شماری از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند و یگان های ارتش مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات را از تروریست ها به غنیمت گرفتند. یگان مهندسی ارتش سوریه هم اکنون در حال مین زدایی و پاکسازی مناطق آزاد شده از انواع بمب ها و تله های انفجاری است.

خبرنگار سانا مستقر در جنوب سوریه گزارش داد یگان های ارتش سوریه با ادامه پیشروی به طرف مناطق تحت اشغال ترورویست ها، در آستانه پاکسازی کامل منطقه حوض یرموک و استان درعا از عناصر داعش قرار دارند.

یگان های ارتش سوریه در دو روز گذشته نیز توانستند روستاها و شهرک های حیط، سحم الجولان و جلین در منطقه حوض یرموک را آزاد و حلقه محاصره عناصر داعش را در منطقه تنگ تر کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 7 مرداد 1397 - 1:44:31

دسته بندی :