فتح آخرین سنگر داعشی ها در غرب درعا

شنبه 6 مرداد 1397 - 8:0:12
فتح آخرین سنگر داعشی ها در غرب درعا

تهران- الکوثر: نیروهای سوری در ادامه عملیات خود برای پاکسازی منطقه حوض الیرموک توانستند منطقه «وادی صیصون» و سد «سحم الجولان» را آزاد کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گلوله‌باران موشکی و خمپاره‌ای علیه مواضعی که تحت اشغال گروه تروریستی «جیش خالد بن ولید» -هم‌پیمان با داعش- در منطقه «حوض الیرموک» است، همچنان ادامه دارد.

گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- ضمن اذعان به پیشروی ارتش سوریه در این محور، درگیری بین ارتش و داعش را بسیار شدید گزارش کرد.

دیدبان اعلام کرد که شکست های داعش در این منطقه به سرعت در حال رقم خوردن است و نیروهای ارتش نیز در حال پیشروی هستند، ولی جزئیاتی درباره پیشروی های نیروهای سوری منتشر نکرد.

این گروه همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز عملیات ارتش سوریه علیه جیش خالد بن ولید در ریف غربی درعا (28 تیرماه) تا کنون دستکم 188 عنصر از این گروه کشته شده‌اند.

در همین راستا، گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» سوریه گزارش داد که در جریان عملیات ارتش سوریه در حوض الیرموک، نیروهای سوری امروز توانسته‌اند کنترل منطقه «وادی صیصون» و سد «سحم الجولان» را به دست گیرند.

صبح امروز دیدبان اعلام کرد که ارتش سوریه 98% از مساحت استان درعا را به دست گرفته و فقط هفت شهرک و روستا در اشغال داعش قرار دارد



اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


شنبه 6 مرداد 1397 - 0:14:27

دسته بندی :