اذعان رسانه‌های صهیونیستی به شکست این رژیم در جنگ سوریه

پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 18:47:11
اذعان رسانه‌های صهیونیستی به شکست این رژیم در جنگ سوریه

تهران - الکوثر : موفقیت‌های سریع و گسترده ارتش سوریه به ویژه نزدیک مرز‌های جولان اشغالی ، مهمترین علت نادرست بودن ارزیابی‌ اطلاعاتی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره دولت قانونی سوریه است که رسانه های این رژیم به این مسئله اذعان دارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در پی موفقیت ارتش سوریه در جنگ با تروریستها به ویژه در جنوب این کشور ، «اور هیلر» ، خبرنگار کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت : پس از بازدید از مناطق مرز‌ی به همراه تعدادی از فرماندهان اسرائیلی ، بی اساس بودن اظهارات مقامات تل آویو در باره شکست و تجزیه سوریه آشکار شد. 

«گای فیرون» خبرنگار کانال 12 تلویزیون اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هم با اعتراف به خروج مخالفان دولت سوریه از منطقه جولان و تسلیم آنان براساس شرایط میدانی که باعث ناتوانی آنها شده ، گفت: تصویر پیروزی بشار اسد پس از هفت سال جنگ داخلی حاکی از پایان جنگ در مرز‌های اسرائیل و بازگشت ارتش سوریه به مواضع این کشور در این مرزها است. 

«عیران تسیون» معاون سابق سازمان امنیت رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه تلویزیونی با اشاره به سرعت تغییر قواعد بازی در سوریه به نفع دولت این کشور اذعان کرد: هرگونه تصور از جابجایی قدرت در سوریه اشتباه است و اقدام متحدان سوریه از جمله روسیه ، ایران و حزب الله لبنان در مسیر پیروزی از یکسال پیش قابل پیش بینی بود.

ناظران اسرائیلی تحرکات گسترده تل آویو را برای تغییر نتیجه جنگ در سوریه بی نتیجه می دانند و معتقدند : تسلط مجدد ارتش سوریه و متحدانش بر مناطق گسترده‌ای از جنوب این کشور ، دولت قانونی سوریه را به پیروزی نهایی نزدیکتر کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 16:59:30