اختصاصی؛ ادامه پیشروی نیروهای سوری در استان‌های درعا و قنیطره

چهار شنبه 3 مرداد 1397 - 15:26:3
اختصاصی؛ ادامه پیشروی نیروهای سوری در استان‌های درعا و قنیطره

ویژه-الکوثر: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه پیشروی‌های خود دردو  استان درعا و قنیطره چند روستای دیگر را نیز از اشغال عناصر تروریست داعش آزاد کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  ارتش سوریه و نیروهای مقاومت که در مرحله پایانی عملیات خود در جنوب سوریه علیه عناصر تروریست قرار دارند موفق شدند چند روستا را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش آزاد کنند.
"ابوزهراء" عضو اعلام مقاومت در سوریه در گفت وگو با الکوثر از آزادسازی چند روستای دیگر در استان‌های درعا و قنیطره از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: پیشروی‌های ارتش و نیروهای مقاومت با قدرت تمام در حال پیگیری بوده و منطقه "مساکن جلین" و "الشرکه الیبیه" در شمال غرب استان درعا از اشغال عناصر داعش آزاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: ارتش سرویه و نیروهای مقاومت پیشروی سریعی به سوی شهر "جلین" داشته و به نظر می رسد گام بعدی نیروهای سوری، آزادسازی این شهر از اشغال عناصر داعش خواهد بود.
"ابوزهراء" اضافه کرد: در جدیدترین پیشروی‌های ارتش و نیروهای مقاومت در استان قنیطره نیز روستاهای "صیدا الجولان"، "خان صیدا"، "اللوبید" و "المقرز" واقع در جنوب این استان از اشغال عناصر تروریست گروه داعش آزاد شد.
به گفته این عضو اعلام مقاومت پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت به سوی اهداف از پیش تعیین شده همچنان ادامه دارد.
در این درگیری‌ها ده‌ها نفر از عناصر گروه تروریستی داعش جان خود را از دست داده و بسیاری از تجهیزات نظامی این گروه تروریستی نیز منهدم شد.


اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


چهار شنبه 3 مرداد 1397 - 15:12:13