اختصاصی؛ حمله پهپادی نیروهای یمنی به مقر فرماندهی نظامیان اماراتی

دو شنبه 1 مرداد 1397 - 15:55:23
اختصاصی؛ حمله پهپادی نیروهای یمنی به مقر فرماندهی نظامیان اماراتی

ویژه-الکوثر: یگان‌های پهپادی ارتش و انصارالله یمن یکی از مقرهای فرماندهی نیروهای اماراتی ائتلاف سعودی در ساحل یمن را هدف حمله خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اتاق فرماندهی عملیات نیروهای اماراتی عضو ائتلاف سعودی در ساحل غربی هدف حمله هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی ارتش و انصارالله یمن قرار گرفت.
یک عضو اعلام مقاومت در یمن در گفت وگو با الکوثر از ضربه سنگین یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن به نیروهای اماراتی عضو ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن اتاق فرماندهی عملیات نیروهای اماراتی عضو ائتلاف سعودی در ساحل غربی را هدف حمله قرار دادند. 
وی اظهار داشت: در این حمله هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن این مقر نظامی حساس را هدف قرار داده و علاوه بر کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از آن‌ها مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی عناصر تحت حمایت عربستان سعودی نیز نابود شد.
به گفته این عضو اعلام مقاومت، عملیات‌ها مذکور پس از یک عملیات دقیق شناسایی سعودی انجام شد که همین امر باعث افزایش تلفات مزدوران تحت امر عربستان در این حملات پهپادی شد.
وی همچنین اضافه کرد: مقادیر قابل توجهی از تجهیزات پیشرفته نظامی و مهماتی که توسط هواپیماهای ترابری ائتلاف سعودی به منظور تسلیح مزدوران در محاصره قرار گرفته از آسمان فروریخته شده بود نیز به کنترل نیروهای ارتش و انصارالله یمن در آمده است.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

 


دو شنبه 1 مرداد 1397 - 15:24:3