امارات به قاچاق انسان در جنوب یمن متهم شد

یک شنبه 31 تیر 1397 - 15:42:26
امارات به قاچاق انسان در جنوب یمن متهم شد

صنعا- الکوثر: شیخ احمد حمود جریب استاندار لحج امارات متحده عربی را به قاچاق انسان در استان های جنوبی یمن با سوء استفاده از اوضاع معیشتی و اقتصادی ساکنان این مناطق متهم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جریب تاکید کرد اقدام امارات به پرداخت پول در مقابل جنگیدن، یکی از شکل های قاچاق انسان و جنایتی محسوب می شود که قانون بین المللی برای آن مجازات در نظر گرفته است.

وی افزود: هزاران شهروند جنوب یمن زیر فشار معیشتی و اقتصادی مجبور شده اند به اردوگاه های وابسته به امارات بپیوندند در حالی که آنها هیچ تمایلی به جنگیدن در جبهه های مرگ ندارند.

استاندار لحج با ستایش از خیزش مردمی و قبیله ای در الصبیحه گفت مخالفت قبایل و جوانان یمن با همه اقدامات مشکوک امارات که از طریق دلالان حامی آن در روستاهای الصبیحه صورت می گیرد‏، گامی درست برای مقابله با توطئه های امارات در یمن است. به گفته شیخ جریب، امارات از دو سال پیش اجرای این توطئه را آغاز کرده است و هدف آن تحلیل بردن نیروهای جوان در جنوب یمن است تا طرحهای استعماری خود را در آنجا پیاده کند.

به گفته شیخ جریب، موضع شورای قبایل الصبیحه که خواستار اجتناب از خدمت به متجاوزان اماراتی و بازگشت جوانان الصبیحه از جبهه های جنگ در شمال شد‏، موضعی شرافتنمدانه است که در تاریخ ثبت خواهد شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 31 تیر 1397 - 15:42:7