حمايت جبهه مردمي براي آزادي فلسطين از مواضع اسماعيل هنيه

دو شنبه 25 تیر 1397 - 2:23:59
حمايت جبهه مردمي براي آزادي فلسطين از مواضع اسماعيل هنيه

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت از موضع هنیه در خصوص ضرورت پاسخ موثر مقاومت به اقدامات رژيم صهيونيستي حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ابو احمد فواد در گفتگو با شبکه الميادين گفت :« هیچ دخالتی از طرف روسها در مسئله غزه مشاهده نکرده ایم چرا که دشمن درباره آنچه رخ می دهد آنها را مطلع نمی کند. روسها به ما گفته اند که از آنچه که معامله قرن نامیده می شود آگاه نبوده اند. زمان و روش پاسخ به دشمن را اتاق عملیات مشترک در غزه مشخص خواهد کرد. پیش بینی نمی کنیم اسرائیل تجاوز خود را گسترش دهد چرا که پاسخ با تسلیحات پیشرفته خواهد بود و مقاومت مجموعه ای از اهداف را در نظر دارد.» 

وي تاکيد کرد :« پاسخ مقاومت به هر حمله ای ، شدید و قاطع خواهد بود و هماهنگی با مقاومت در لبنان وجود دارد. احتمال اینکه رویارویی گسترش یابد وجود دارد و محور مقاومت برای انجام وظیفه در صورتی که نیاز باشد آمادگی دارد. امکاناتی که گروههای مقاومت در غزه در اختیار دارند می تواند ضرباتی را در عمق رژیم صهیونیستی وارد کند و اهدافی مهم را هدف قرار دهد. سلاح مقاومت در غزه می تواند به هر هدفی در رژیم اسرائیل برسد.» 

ابو احمد فواد افزود :« باید وحدت ملی را برای رویارویی با معامله قرن که اجرای آن با قرار دادن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل آغاز شده است بازیابیم. دشمن با جنگنده‌های اف 16 به مقاومت مردمی پاسخ می دهد و توقف بادبادکها را خواستار است. همانطور که در سوریه رخ داد محور مقاومت آماده است در جبهه های متعدد با دشمن وارد جنگ شود. این مرحله مانع از این می شود که اسرائیل به عملیات نظامی گسترده در هر جبهه ای اقدام کند. واشنگتن برای مقدمات حل و فصل مسئله فلسطین تلاش می کند و برای همین اسرائیل نمی تواند به اقدام نظامی گسترده دست بزند. از اهداف معامله قرن خلع سلاح ملت فلسطین از سلاح مقاومت، پیش از اجرای نهایی آن است. روسها به ما اطلاع دادند که هیچ گزینه دیگری در خصوص مسئله فلسطین جایگزین قطعنامه های بین المللی نخواهد شد. روسها به ما اطلاع دادند که معامله قرن هر چه که باشد تا زمانی که فلسطینیها آن را رد می کنند اجرا نخواهد شد. آمریکاییها می خواهند یک فلسطینی معامله قرن را امضا کند. لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و لغو پیمان اسلو را خواستاریم. درحال حاضر تلاشهایی جدی از طرف مصر برای موفقیت آشتی فلسطینی وجود دارد. اگر شکاف فلسطینی باقی بماند همه فلسطینیها بهای سنگینی خواهند پرداخت. احتمال تشکیل دولت وحدت ملی فلسطین وجود دارد. »  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 25 تیر 1397 - 1:40:48