هشدار وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم !

یک شنبه 17 تیر 1397 - 15:11:56
هشدار وزیر دارایی رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم !

تهران - الکوثر : موشه کحلون وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد ارتش اسرائیل در صورت حمله به باریکه غزه بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با حمله نظامی به غزه به خاطر بادبادک ها و بالون هایی که جوانان فلسطینی از آنها برای به آتش کشیدن مزارع شهرک های صهیونیست نشین استفاده می کنند ، مخالفت کرد. 

کحلون افزود : در داخل و خارج پارلمان اسرائیل (کنست) عناصر زیادی هستند که دولت اسرائیل را برای حمله به نوارغزه و درگیری با حماس تحت فشار قرار داده اند.  

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: در صورت درگیری با حماس در هرگونه نبرد آتی در باریکه غزه ، تعداد زیادی از اسرائیلی ها کشته می شوند.

فرستادن بادبادک‌های آتش‌زا به سوی اراضی اشغالی از آغاز تظاهرات بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه در 30 مارس ، به یکی از شیوه های مبارزاتی و مقاومتی فلسطینیان تبدیل شده است و تاکنون فلسطینیان از این طریق خسارت‌های سنگینی به اشغالگران صهیونیست وارد کرده‌اند. 

همچنین بادبادک‌ها و بالن‌های آتش زا منجر به سوختن حدود 500 هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرک‌نشینان صهیونیست طی سه ماه گذشته شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت در کانال سروش اینجا کلیک کنید 

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید 


یک شنبه 17 تیر 1397 - 15:11:38