تدارک فلسطینی‌ها برای شرکت در تظاهرات "جمعه ساقط کردن معامله قرن"

جمعه 15 تیر 1397 - 16:15:8
تدارک فلسطینی‌ها برای شرکت در تظاهرات "جمعه ساقط کردن معامله قرن"

هیأت عالی راهپیمایی‌های بازگشت خواستار مشارکت فلسطینیان در جمعه "ساقط کردن طرح معامله قرن و شکستن محاصره" شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هیأت عالی "راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره" در نوار غزه خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات امروز (جمعه) برای ناکام گذاشتن معامله قرن و شکستن محاصره در نزدیکی دیوار مرزی نوار غزه با اراضی اشغالی شد.

هیأت مذکور اعلام کرد: این تظاهرات در راستای اعلام مخالفت ملت فلسطین با تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل و برخی از سازشکاران عرب برای نابودی مساله فلسطین برگزار می‌شود؛ این راهپیمایی‌ها همچنین بر مخالفت فلسطینیان با پایمال کردن حق بازگشتشان تحت هر عنوان و نامی یا هر راه حلی که این حق و ادامه محاصره ظالمانه علیه اهالی نوار غزه را نادیده بگیرد، تاکید دارد.

هیأت عالی راهپیمایی بازگشت همچنین اعلام کرد: قدس هرچقدر هم که عناوین یا سفارتخانه‌هایش تغییر یابد، همراه با مقدسات اسلامی و مسیحی‌اش پایتخت ابدی ما باقی خواهد ماند.

هیأت مذکور همچنین اعلام کرد: علی رغم تمامی تلاش‌های اسرائیل برای بد جلوه دادن این تظاهرات مردمی و بمباران‌های شبانه غزه از سوی اسرائیلی‌ها و ترساندن ملت فلسطین، اما این راهپیمایی‌ها تا تحقق اهداف فلسطینیان ادامه خواهد یافت.

هزاران فلسطینی از ساعات اولیه صبح امروز خود را برای شرکت در تظاهراتی دیگر در نوار مرزی باریکه غزه تحت عنوان جمعه "ساقط کردن معامله قرن و شکستن محاصره" آماده می‌کنند.


برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 15 تیر 1397 - 15:8:46