افزایش کارمندان نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در ابوظبی

جمعه 15 تیر 1397 - 9:9:22
افزایش کارمندان نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در ابوظبی

تهران- الکوثر: رژیم صهیونیستی شمار کارمندان نمایندگی دیپلماتیک خود را در ابوظبی پایتخت امارات به دو برابر افزایش داده است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی روزنامه المنار فلسطین با اعلام این خبر افزود: یک منبع دیپلماتیک غربی به این روزنامه گفت اسرائیل تعداد کارمندانش را در نمایندگی دیپلماتیک در ابوظبی که در نزدیکی مقبره زاید بن سلطان حاکم امارات قرار داد به دو برابر افزایش داده است.
این منبع افزود یک گروه اطلاعاتی اسرائیلی مستقر در داخل این نمایندگی با مشاوران امنیت ملی اسرائیلی در تماس مستقیم هستند و سران امارات آنها را وارد ارکان کشور کرده اند و آنان در برنامه ریزی طرحهای خصمانه ای که امارات در اجرای آنها علیه ملت یمن سهیم است، شرکت دارند و حقوقهای کلانی نیز می گیرند . علاوه بر اینکه شماری از افسران امنیتی اسرائیلی کار نظارت بر محافظان به ویژه محافظان محمد بن زاید ( ولیعهد ابوظبی) که عملا حاکم امارات است و نیز محافظان عبد الله بن زاید وزیر خارجه امارات را به عهده دارند .
این منبع گفت شماری از افسران اسرائیلی نیز در تعدادی از اردوگاههای آموزشی مزدوران تحت مدیریت شرکت بلاک واتر حضور دارند. این اردودگاهها نیز در فاصله 20 کیلومتری ابوظبی قرار گرفته اند .


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 14 تیر 1397 - 17:51:57