تاريخ انقضاي گروههاي تروريستي براي رژيم صهيونيستي فرا رسيد

یک شنبه 10 تیر 1397 - 1:18:57
تاريخ انقضاي گروههاي تروريستي براي رژيم صهيونيستي فرا رسيد

تهران - الکوثر : رسانه هاي صهیونیستی اعلام کردند با توجه به پیشروی ارتش سوریه در جنوب ، رژيم صهيونيستي ديگر از اين گروهها حمايت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رسانه هاي صهیونیستی با اشاره به بهره برداری ابزاری رژیم صهیونیستی از گروههای مسلح سوری و غیر سوری در مرزهای فلسطین اشغالی با جولان اشغالی برای جلوگیری از حملات ضد صهیونیستی ، اعلام کردند : با توجه به پیشروی ارتش سوریه در جنوب ، آنان از گروههای مسلح با اعزام نیرو حمایت نخواهد کرد و آنان باید سرنوشتشان را خودشان مشخص کنند.
شبکه تلویزیونی المنار در گزارشي افزود  با پیشروی ارتش سوریه در جنوب این کشور، ارتش رژیم صهیونیستی در حال رها کردن گروههای تروریستی در جولان اشغالی سوریه به حال خودشان است درحالي که طی چند سال گذشته از آنها حمایت کرده است.  
تل آویو پس از آنکه از گروههای مسلح برای حفظ امنیت مرزها با جولان اشغالی بهره برداری کرد هم اکنون دست از حمایت آنها برداشته است. این گروهها از زمان آغاز بحران سوریه با تل آویو همکاری کرده اند.
محافل صهیونیستی فاش کردند: دولت اسرائیل این گروهها را رها خواهد کرد تا به سرنوشت حتمی خود دچار شوند و آنان با پیشروی ارتش سوریه و هم پیمانانش در پیش چشمان ارتش اسرائیل تارومار خواهند شد و به تعبیر رسانه های دشمن ، اسرائیل به سیاست دخالت نکردن در بحران سوریه پایبند خواهد بود. 
اور هیلر خبرنگار نظامی صهیونیست به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت :« ارتش اسرائیل برآورد کرده که ارتش سوریه ظرف چند هفته یا چند ماه دیگر به مرزهای جولان خواهد رسید و آنجا سرنوشت گروههایی را که با اسرائیل در مرزها همکاری کردند مشخص خواهد شد. ارتش اسرائیل به پشت مرزها ، تیپهای گولانی و چتربازان و خودروهای نظامی را برای جنگ به خاطر انقلابیون و میانه روهای سنی که در هفت سال گذشته با اسرائیل همکاری کردند نخواهد فرستاد. اسد به مرزها باز خواهد گشت و اسرائیل ، سوری هایی را که با تل آویو همکاری کردند رها خواهد کرد تا خودشان سرنوشت خود را مشخص کنند.»
باراک راپید خبرنگار سیاسی صهیونیست به تلویزیون این رژیم گفت :« از زمان جنگ در سوریه ، اسرائیل با برخی تشکیلات انقلابیون (تروریست ها) در سوریه رابطه دارد و با آنان هماهنگی و به آنها کمکهای مختلفی ارائه می کند در مقابل گروههای مسلح نیز آرامش را در مرزها حفظ می کنند و جلوی هرگونه اقدامی را علیه اسرائیل می گرفتند.» 
گزارشگر گفت : این وضع، گروههای مسلح همدست با اسرائیل را بر آن داشته است تا از طریق رسانه های دشمن دست به دامن اسرائیل شوند اما به نظر می رسد این درخواستها دیر هنگام است زیرا تل آویو می تواند فقط برخی کمکها مانند پتو و مواد غذایی را ارائه کند. 
رابی هامر شلاغ خبرنگار شبکه یازده در شمال فلسطین اشغالی به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت :« پس از آنکه ارتش سوریه تکلیف نبرد را در درعا مشخص کند -که تکلیفش را هم روشن خواهد کرد - قصد دارد با گروههای مورد حمایت ایران به مرزهای جولان برسد این در حالی است که اسرائیل به سیاست عدم مداخله پایبند است.» 
یک کارشناس صهیونیست به تلویزیون اسرائیل گفت :« تظاهرات حمایت از اسرائیل در مرزهای جولان برگزار شد . این تلاشی برای دادن پیام دوستانه به اسرائیل از طرف مخالفان سوری بود.»
رسانه های صهیونیست حمایتهای متعدد تل آویو را به گروههای مسلح در مرزهای جولان یادآوری کردند و گزارشهای سازمان ملل متحد و رسانه های خارجی نیز تأیید کرده اند این حمایتها به کمکهای انسانی محدود نبوده بلکه حمایتهای مستقیم نظامی و مالی بوده است.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 9 تیر 1397 - 23:42:5