دو شهید و بیش از 420 زخمی در حملات نظامیان صهیونیست در نوار غزه

شنبه 9 تیر 1397 - 12:40:9
دو شهید و بیش از 420 زخمی در حملات نظامیان صهیونیست در نوار غزه

تهران - الکوثر : در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت در شرق نوار غزه دو فلسطینی از جمله یک نوجوان چهارده ساله به شهادت رسیدند و بیش از 420 فلسطینی نیز زخمی یا مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، تظاهرکنندگان فلسطینی روز گذشته در چهاردهمین جمعه راهپیمایی های بازگشت به سوی اردوگاههای بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه با سرزمینهای اشغالی 1948 سرازیر شدند. راهپیمایی این جمعه با شعار «از غزه تا کرانه باختری ، خون واحد و مسیر مشترک» برگزار شد. 
جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی جمعه از غزه تا کرانه باختری از اقدامات سرکوبگرانه نظامیان اشغالگران طبق عادت همیشگی شان در برخورد با راهپیمایی های مسالمت آمیز، در امان نماند. نظامیان اشغالگر، تظاهرکنندگان را با گلوله های جنگی به رگبار بستند و نارنجکهای گازی شلیک و دهها نفر از آنان را زخمی یا مصدوم کردند. 
شرکت کنندگان در راهپیمایی تصاویر شهدا را به همراه داشتند و عکسهای شهدا را روی بالنها نصب کرده بودند و این بالنها را به سوی مناطق اشغالی 1948 میلادی فرستادند و تهدیدات اشغالگران را برای حمله به فلسطینیانی که بادبادک و بالن های آتشزا هوا می کنند به چالش کشیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 9 تیر 1397 - 12:39:45

دسته بندی :