درخواست از یمنی ها برای حضور گسترده در جبهه های نبرد

جمعه 8 تیر 1397 - 23:4:5
درخواست از یمنی ها برای حضور گسترده در جبهه های نبرد

صنعاء- الکوثر: عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در راهپیمایی میلیونی یمنی ها در صنعا از مردم این کشور خواست با حضور گسترده در جبهه های نبرد با متجاوزان و مزدوران آنان باعث شکست آنان شوند همچنانکه چنین اتفاقی در الحدیده افتاد و آنها متحمل شکست سنگینی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ضیف الله الشامی در راهپیمایی گسترده یمنی ها در صنعا که با شعار «دفاع از ساحل؛ مسئولیت همگانی» برگزار شد گفت: شما امروز به همه جهانیان اعم از سکوت کنندگان و تنها گذارندگان یمن می گویید ملتی هستید که با تجاوز و اشغالگری مخالفید. شما مردم امروز با شرکت گسترده در این تجمع به درخواست ساکنان تهامه و مردان شریفش که هفته گذشته در الحدیده راهپیمایی گسترده ای در مخالفت با تجاوز و اشغالگری برگزار کردند پاسخ دادید. ساکنان تهامه نیز در محکومیت حمله متجاوزان و اشغالگر به الحدیده به برگزاری راهپیمایی گسترده در الحدیده اقدام کردند و ندا سردادند که خونشان ارزشمندتر از خون شهید صالح الصماد (رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن) نیست که در الحدیده ریخته شد. خون او در دفاع از سرزمین و کرامت و شرف ما در ساحل غربی ریخته شد. یمنی ها با راهپیمایی گسترده در الحدیده اعلام کردند آماده اند و الحدیده را ترک نخواهند کرد تا اینکه خداوند پیروزی یا شهادتش را نصیبشان کند».

الشامی افزود: «در پاسخ به ندای ساکنان الحدیده اهتمام به خرج داریم که پویش مردمی و رسانه ای و سیاسی و اجتماعی و نظامی با عنوان «نه به تجاوز و اشغالگری» راه اندازی شود. این پویش چندین گام دارد. نخستین گام ما رسانه ای است گام دوم آن است اگر یک یک حاضران در این میدان به ساحل غربی بروند، نقش بزرگی ایفا خواهد کرد. حضور گسترده مردم در میدانهای نبرد در الحدیده نتیجه داد و ائتلاف متجاوزان با هواپیماهایشان و کشتی های جنگی شان و ارتشهایشان و امپراتوری ها و ائتلافشان و کشورهایشان و امکاناتشان شکست خوردند و خودروهای زرهی و نظامی آنان در شنهای الحدیده به آتش کشیده شد و نیروهای یمنی ماشین جنگی متجاوزان را در الحدیده در زیر پاهای خود له کردند. می خواهیم با این پویش، حرکت نظامی به راه بیندازیم و مردم به جبهه ها سرازیر شوند و نیز در راهپیمایی ها و تظاهرات و همایشها و فعالیتهای مختلف در استانهای مختلف شرکت کنند تا همه جهانیان بدانند ساحل فقط مسئولیت مردم تهامه نیست بلکه مسئولیت همگان است و ما از یک وجب از سرزمین خود نه در شمال نه در جنوب چشم پوشی نخواهیم کرد و زندگی ما بسته به عزت و کرامت است و بدون جهاد در راه خدا عزتی نداریم».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 8 تیر 1397 - 22:18:33