آزادسازی 500 کیلومتر مربع از استان درعا

جمعه 8 تیر 1397 - 15:28:4
آزادسازی 500 کیلومتر مربع از استان درعا

دمشق- الکوثر: نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانان آنها طی ده روز اخیر موفق شده اند دست کم 500 کیلومتر مربع از اراضی استان درعا را از سیطره گروه های تروریستی آزاد کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یگانهایی از ارتش سوریه تعداد دیگری از روستاها و مناطق را در حومه درعا آزاد کردند و ارتش هم اکنون تلاش می کند خطوط تدارکاتی تروریستها را به سمت مرزهای سوریه با اردن قطع کند. نیروهای سوری ظرف 10 روز اخی ر 500 کیلومتر مربع را در منطقه لجات در استان درعا آزاد کرده اند.

ارتش سوریه همچنین مقرها و مخفیگاههای تروریستها را در اطراف منطقه الحراک در حومه درعا هدف حملات خود قرار داده و عرصه را با توجه به متلاشی شدن صفوف بر آنها تنگ تر کرده است.

عملیات نظامی در حومه شمال شرقی و جنوب شرقی درعا به شدت ادامه دارد و صفوف گروههای تروریستی به علت آتش سنگین ارتش سوریه و قیام مردمی علیه گروههای تروریستی به سرعت در حال فروپاشی هستند.

مصالح های ی در منطقه لجات صورت گرفته است و بیش از 450 فرد مسلح خود را به ارتش سوریه تسلیم کرده اند. مردم در حومه شرقی درعا از گروههای تروریستی حمایت نمی کنند و بر خلاف آنچه در برخی رسانه ها تبلیغ می شود مردم در این مناطق نیز همانند حمص و حلب با تروریستها مخالفند.

از طرف دیگر یگانهای ارتش سوریه بر تپه سکر مسلط شدند و خطوط تدارکاتی تروریستها را بین روستاههای ام ولد و جبیر در حومه شرقی درعا قطع کردند. هم اکنون دهها روستا در شرق استان درعا از وجود تروریست ها آزاد شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 8 تیر 1397 - 15:27:56