چرا صهیونیست‌ها از باخت آرژانتین خوشحال شدند؟

جمعه 1 تیر 1397 - 10:40:57
چرا صهیونیست‌ها از باخت آرژانتین خوشحال شدند؟

تهران- الکوثر: واکنش صهیونیست‌ها به باخت ناباورانه 3 - 0 تیم ملی فوتبال آرژانتین از تیم کرواسی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه‏ْ، مسخره کردن لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صهیونیست‌ها در پایگاه های ارتباط اجتماعی به ویژه توییتر، تلاش کردند باخت آرژانتین را به لغو دیدار دوستانه این تیم با تیم رژیم صهیونیستی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ربط دهند.

بازی دوستانه آرژانتین و رژیم صهیونیستی قرار بود روز نهم ژوئن در شهر اشغالی قدس برگزار شود ولی آرژانتینی‌ها در آخرین لحظات این بازی را لغو کردند. این بازی با هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت این رژیم توسط آمریکا تقریبا همزمان شد و همین مسائل‏، بازی آرژانتین و رژیم صهیونیستی را به بازی سیاسی تبدیل کرده بود. به همین علت آرژانتین برای دور نگه داشتن خود از کشمکش های سیاسی تصمیم به لغو این بازی گرفت.

صهیونیست ها در صفحات توییتر خود بدشانسی لیونل مسی در جام جهانی را ناشی از تصمیم او برای لغو مسابقه و حضور نیافتن در فلسطین اشغالی دانستند!


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 1 تیر 1397 - 10:40:26