شکست عربستان علاقه روس ها را به فوتبال بیشتر کرد

سه شنبه 29 خرداد 1397 - 20:50:26
شکست عربستان علاقه روس ها را به فوتبال بیشتر کرد

تهران- الکوثر: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که علاقه روسها به فوتبال و جام جهانی پس از شکست سنگین عربستان سعودی برابر تیم ملی این کشور، به شدت افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مرکز نظرسنجی مطالعه افکار عمومی روسیه موسوم به 'وسیوم' اعلام کرد: اگر تا پیش از آغاز جام جهانی 52 درصد روسها برای تماشای بازیها ابراز علاقه می کردند، این رقم پس از بازی نخست و پیروزی پرگل روسیه برابر عربستان به 64 درصد رسید. 
بر اساس این گزارش، 55 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی نیز گفتند که بازی روسیه و عربستان سعودی را تماشا کردند.
بازی تیم های ملی عربستان سعودی و روسیه روز پنجشنبه هفته گذشته بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه جام جهانی برگزار شد که تیم عربستان با نتیجه 5 بر صفر از روسیه شکست خورد.
72 درصد از افراد 60 ساله شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند که بازی تیم های روسیه و عربستان را تماشا کرده اند و این رقم در بین جوانان زیر 24 سال، 55 درصد بود.
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال پنجشنبه 24 خرداد ماه در روسیه آغاز شد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند. 
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه شده است. 
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه سن پترزبورگ تیم مغرب را شکست داد و با توجه به تساوی 3 بر 3 پرتغال و اسپانیا، صدر نشین گروه مرگ شد. 
تیم ملی کشورمان در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

 


سه شنبه 29 خرداد 1397 - 13:47:28