آرایش‌نظامی خط مقدم جنگ در الحُدیده یمن + ویدئو

یک شنبه 27 خرداد 1397 - 10:25:18
آرایش‌نظامی خط مقدم جنگ در الحُدیده یمن + ویدئو

وبگردی: نیروهای مردمی و ارتش یمن در بندر الحُدیده، غرب این کشور در برابر ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش ایستادگی می‌کنند و این منطقه را به باتلاقی برای آنان تبدیل کردند.

تهران- الکوثر ائتلاف متجاوز سعودی از چهارشنبه گذشته حملات گسترده‌ای را برای اشغال بندر الحدیده، غرب یمن آغاز کرده است. بندر الحدیده اصلی‌ترین مسیر ارسال کمک‌های بشردوستانه به یمن است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن روز شنبه با ارائه اطلاعات جدید از نبرد با ائتلاف‌سعودی در جبهه ساحل غربی، گفت: در حال حاضر عملیات در منطقه «الدریهمی» و چند منطقه دیگر، متمرکز است و نیروهای دشمن از جلو و عقب محاصره شده‌اند.

همچنین شبکه تلویزیونی الجزیره با پخش تصاویری از داخل شهر الحُدیده و فرودگاه این شهر، ادعای رسانه‌های وابسته به ائتلاف سعودی را مبنی بر کنترل شهر و فرودگاه الحدیده تکذیب کرد.

یکی از مبارزان یمنی که مقابل فرودگاه الحدیده ایستاده بود، در سخنانی گفت: امروز دومین روز از ایام عید مبارک فطر است و ادعای دشمن مبنی بر تحت کنترل درآوردن فرودگاه به هیچ عنوان صحت ندارد. دشمن همیشه دروغ‌پراکنی می‌کند و تبلیغات رسانه‌ای به راه می‌اندازد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

۲۷ خرداد ۱۳۹۷, ۰۷:۳۰ تهران

 

 

 

 

Like

1

Comments (0)


یک شنبه 27 خرداد 1397 - 10:25:3

دسته بندی :