وزیر دفاع یمن : برای مقابله با متجاوزان آماده ایم

پنج شنبه 24 خرداد 1397 - 14:42:35
وزیر دفاع یمن : برای مقابله با متجاوزان آماده ایم

تهران - الکوثر : وزیر دفاع یمن در دیدار با فرماندهان یمنی در الحدیده بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمنی برای مقابله با متجاوزان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر ناصر العدل العاطفی وزیر دفاع یمن در دیدار شماری از فرماندهان و افسران بلندپایه در استان الحدیده دیدار تاکید کرد آمادگی نیروهای مسلح یمنی در بالاترین سطح است. 
سرلشکر ناصر العدل العاطفی افزود :« نیروهای وفادار یمنی و نیز فرزندان الحدیده در آمادگی کامل هستند و در برابر تجاوز جدید ایستاده اند همانگونه که بیش از سه سال است که در برابر متجاوزان ایستادگی کرده اند. وی افزود ما همچنان به ایستادگی و مقاومت خود با روحیه بالا ادامه می دهیم و این پایداری نشان عزت نفس نیروهای یمنی است و تاکید می کنیم که با همه وجود در برابر متجاوزانی که قصد دارند یمن را اشغال کنند، ایستاده ایم.»  
وزیر دفاع یمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصار الله و دیگر شهدای یمنی تاکید کرد اجازه نمی دهیم خون آنان هدر برود. 
سرلشکر علی الموشکی جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن هم در این نشست گفت متجاوزان و مزدورانی که قصد دارند الحدیده را به اشغال خود درآورند بدانند که هیچکدام از آنان از بندر الحدیده زنده برنخواهد گشت. وی منطقه التهامه را نزدیک الحدیده قتلگاه نیروهای متجاوز دانست. 
فرماندهان شرکت کننده در این نشست تاکید کردند در آمادگی کامل هستند و پیروز نبرد الحدیده خواهند بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 24 خرداد 1397 - 14:42:21

دسته بندی :