عبدربه منصور هادی امروز راهی امارات می شود

سه شنبه 22 خرداد 1397 - 13:28:22
عبدربه منصور هادی امروز راهی امارات می شود

تهران- الکوثر: بعد از پادرمیانی عربستان برای رفع اختلاف های امارات و دولت مستعفی یمن ، رئیس جمهوری مستعفی یمن امروز برای دیدار با ولیعهد امارات راهی ابوظبی می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از سبأ، «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن امروز برای دیدار با مقامات اماراتی راهی ابوظبی می شود. این اولین سفر هادی به امارات بعد از تنش های ایجاد شده میان امارات و دولت مستعفی یمن از اوایل سال ۲۰۱۷ به شمار می رود.

بر اساس این خبر، این دیدار بعد از دخالت عربستان برای حل و فصل اختلافات امارات و دولت مستعفی یمن صورت می گیرد و خبرگزاری یمن هم گزارش داده که بعد از دیدارهای برادرانه و مهم «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان و «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور، رئیس جمهوری مستعفی یمن راهی ابوظبی می شود.

قرار است رئیس جمهوری مستعفی یمن با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات هم دیدار کند. در این دیدار روابط دو جانبه و تحولات نظامی یمن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اخیرا و در پی بالا گرفتن اختلافات دولت مستعفی یمن با امارات بر سر اقدامات امارات در جنوب یمن، درخواست های متعددی از سوی جناح مورد حمایت عربستان برای اخراج امارات از ائتلاف عربی مطرح شده بود.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 22 خرداد 1397 - 11:26:1