رهبر انصارالله یمن خواستار ادامه حمایت از محور مقاومت و حضور پر شور در روز قدس شد

جمعه 18 خرداد 1397 - 11:3:34
رهبر انصارالله یمن خواستار ادامه حمایت از محور مقاومت و حضور پر شور در روز قدس شد

تهران - الکوثر: رهبر انصارالله یمن بر اهمیت ادامه حمایت‌ها از جنبش‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: ما به دنبال احیای عنوان الاقصی، فلسطین و خصومت با آمریکا و اسرائیل به عنوان یک مساله اصلی هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن شب گذشته در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت، روز قدس روز هوشیاری و فرقانی در عصر حاضر است، اما کسانی با الاقصی خواهند بود که به خصومت با دشمنان مسجد الاقصی بپردازند.

وی اظهار داشت، کسانی با فلسطین خواهند بود که دشمنان اسرائیل و آمریکا باشند. کسی که می‌گوید من با فلسطین هستم و دوست من اسرائیل است، دروغگو، منافق و مزدور است.

رهبر انصارالله تصریح کرد، محور مقاومت محور قوی در این مرحله است و جنگ هر چه قدر هم شدید باشد ادامه مشارکت در این جنگ را با تمام ابزارهای قانونی می‌طلبد.

 وی خطاب به امت اسلام گفت: شما باید به بزرگترین نبرد توجه کرده و فهم ابعاد جنگ را در مقابل تلاش‌های بسیار که جریان نفاق برای جدا کردن ذهنیت امت از واقعیت نبرد صورت می‌دهد، تقویت کنید.

وی همچنین توجه به گام‌های عملی برای تقویت خشم و انزجار علیه آمریکا و اسرائیل را خواستار شد و گفت: به جریان انداختن روند تحریم کالاها و تولیدات سلاحی موثر است و برانگیختن خشم و خصومت و پیاده کردن آن در قالب فعالیت‌های متعدد قدرت‌های نفاق و طاغوت را عصبانی و ناراحت می‌کند.

رهبر انقلاب یمن ابراز امیدواری کرد فرزندان امت اسلام امسال نیز روز قدس را با شکوه برگزار کنند.

وی تاکید کرد، الاقصی، فلسطین عنوانی اصلی برای ماهیت درگیری‌ها با قدرت‌های طاغوت و استکبار در این مرحله حساس هستند.

عبدالملک حوثی خواستار احیای عنوان نفاق برای تمام کسانی شد که با اسرائیل و آمریکا تعامل می‌کنند و با آزادگان امت می‌جنگند.

وی تصریح کرد: امیدوارم امروز جمعه در صنعا و حدیده برنامه‌هایی برای حضور ویژه در روز جهانی قدس انجام بگیرد که تعبیری از آزادی و اصالت ملت یمن و وفاداری آنها به مسائل بزرگ امت اسلام باشد.

رهبر انصارالله گفت: جبهه آزادی و استقلال جبهه‌ای بزرگ با مسؤولیت‌های بزرگ است و درگیری‌ها امروز بین اردوگاه نفاق و آزادسازی است و جبهه سومی وجود ندارد.

وی تاکید کرد، دو رژیم عربستان و امارات در مقابل خیانت به ملت فلسطین میلیاردها دلار برای تامین مالی آشوب‌ها و صدها میلیارد دلار را روانه خزانه آمریکا می‌کنند. بسیاری از منافقین برای جدا کردن نقش آمریکا و اسرائیل برای توجیه ارتباط با آمریکا تلاش می‌کنند.

حوثی اظهار داشت:، این باعث عزت ماست که خود را فدا کنیم تا برده غیر خدا نباشیم و قدرت‌های طاغوت نتوانند بر ما مسلط شوند کسانی که در صف آمریکا هستند خسارت و شکست زیادی در یمن، سوریه و عراق می‌خورند.

وی افزود: هر چه قدر گرسنگی و دردهای ما زیاد باشد ما بر موضع خود ثابت قدم هستیم و ماهیت درگیری‌ها را که هویت ما را نشانه رفته است، می‌دانیم.

وی تاکید کرد، روابط عربستان و امارات با آمریکا و اسرائیل جزئی از جنگی است که امت اسلام را هدف قرار داده است. عربستان و امارات مواضع آمریکا را به عنوان اصلی برای حرکت با آن در یک مسیر اتخاذ کرده‌اند و آیا اسرائیلی‌ها نمی‌گویند خصومت علیه یمن مصلحتی مشترک با عربستان است!

عبدالملک حوثی تاکید کرد، آشوب طایفه‌ای، مذهبی، قومی و منطقه‌ای عناوین گمراه کننده محقق کننده اهداف گروه‌های استکباری هستند و این گروه‌ها مدت طولانی است که به دنبال سازش پذیری هستند و کثیف‌ترین بازی در تاریخ امت اسلام را راه انداخته‌اند. نفاق همان سرسپردگی و ارتباط با دشمنان امت است و آمریکا دوست و سرور جریان نفاق است.

رهبر انصارالله گفت:دشمنی برخی‌ها با ایران به دلیل تسلیم نشدن در مقابل آمریکا و دفاع و حمایت از گروه‌های مقاومت در منطقه است. ایران و ملت مسلمان این کشور هدف قرار می‌گیرند؛ زیرا تسلیم آمریکا و اسرائیل نمی‌شوند و در کنار ملت فلسطین و مقاومت لبنان ایستاده‌اند.

وی در پایان حضور گسترده آحاد ملت یمن را در مراسم امروز یعنی روز جهانی قدس در صنعا و حدیده و دیگری شهرهای کشورش خواستار شد.


برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 18 خرداد 1397 - 10:59:8

دسته بندی :