انصارالله: الحدیده را تحت هيچ شرايطي ترک نمی کنیم!

پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 18:50:14
انصارالله: الحدیده را تحت هيچ شرايطي ترک نمی کنیم!

صنعا- الکوثر: عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از شکست سنگین نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در استان الحديده در سواحل غربی یمن خبر داد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد البخیتی درباره شايعه شرط گذاشتن جنبش انصارالله برای عقب نشینی از شهر الحدیده گفت: ما هیچ شرطی برای عقب نشینی از الحدیده تعیین نکرده ایم. آنچه در این باره منتشر می شود ادعاها و دروغ هایی است که برای توجیه شکست نیروهای متجاوز و نیروهای اشغالگر در منطقه ساحل غربی یمن مطرح می شود. 
البخیتی افزود: این خبر به نقل از مقامات نامعلوم آمریکایی درز کرده است. درز عمدی این خبر برای خدمت به امارات و کشورهای متجاوز و با هدف توجیه شکست شان در منطقه ساحل است. ارتش و کمیته های مردمی یمن در چند روز اخير توانستند 60 درصد مناطقی را که نیروهای اشغالگر توانسته بودند در آنها نفوذ کنند، پس بگیرند. اکنون بقیه نیروهای موجود در 40 درصد باقی مانده از این مناطق هم تقریبا در محاصره قرار گرفته اند. 
وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی ها واقعا خواهان توقف جنگ بودند، فقط لازم بود به محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دستور دهند که پیشروی و جنگ را متوقف کنند. همه می دانند که محمد بن زاید و محمد بن سلمان به دونالد ترامپ جزیه پرداخت می کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 18:50:6