افشای همکاری امارات با صهیونیستها برای تصاحب اراضی قدس

پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 15:53:6
افشای همکاری امارات با صهیونیستها برای تصاحب اراضی قدس

بيروت- الکوثر: یک ­فعال فلسطینی ساکن مناطق اشغالی 1948 درباره همکاری امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی برای تملک اراضی فلسطینی ها در قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، کمال الخطیب معاون رئیس جنبش اسلامی فلسطین در صفحه فیسبوک خود نوشت: «یک تاجر اماراتی بسیار نزدیک به محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی درحال خریداری املاک و خانه هایی در بخش قدیمی قدس است و به ویژه تلاش می کند خانه های متصل به مسجدالاقصی را خریداری کند. یک تاجر اهل قدس که نزدیک به محمد دحلان است با وی در این زمینه همکاری می کند».

این تاجر اماراتی به مالکان خانه ای متصل به مسجدالاقصی ابتدا پیشنهاد پنج میلیون دلار برای خرید خانه آنها را داد و به علت مخالفت صاحبان خانه این مبلغ را تا 20 میلیون دلار افزایش داد که البته به نتیجه نرسید.

محمد بن زاید در سال 2014 نیز اقدام به خرید خانه هایی در محله های سلوان و وادی حلوه در بخش قدیمی شرق قدس کرده بود که بعداً این خانه ها تخریب و به شهرکی یهودی نشین تبدیل شدند.

این فعال فلسطینی در پایان به هموطنان فلسطینی خود در قدس توصیه کرد که به هیچ وجه املاک و خانه هایشان را به هیچ کس تحت هر پوششی که هستند نفروشند و افزوده است: حکومت امارات غده خطرناکی در پیکر امت اسلامی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 15:52:57