تظاهرات در لندن عليه سفر نخست وزير رژيم کودک کش

پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 2:56:23
تظاهرات در لندن عليه سفر نخست وزير رژيم کودک کش

تهران - الکوثر : نمایندگان دهها نهاد و سازمان حقوق بشری ، حامی فلسطین ونیز گروههای دینی از جمله یهودیان و خاخام های ضد صهیونست به همراه صدها نفر از قشرهای مختلف مردم در اعتراض به حضور عامل کشتار مردم بی دفاع غزه در مرکز سیاسی لندن دست به تظاهرات زدند و حضور وی را شرم اور خواندند .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خاخام ضد صهیونیست یسرئیل دیوید وایس در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما با انتقاد از حضور عامل کشتار مردم فلسطین و اشغالگر سرزمین فلسطینیان خطاب به دولت انگلیس گفت :« ببینید چه شخصی را دعوت کرده اید ، نتانیاهو قاتل کودکان فلسطینی است. انتظار می رود دولتها اگر برای دفاع و حمایت از مردم فلسطین کاری نمی کنند لااقل از کسانی که علیه انان مرتکب جنایت شده اند و دستشان به خون ملت فلسطین اغشته است حمایت نکنند.»  
این خاخام ضد صهیونیست افزود :« دنیا باید بداند اسرائیل نه تنها برای فلسطینیان بلکه برای یهودیان و کل جهان خطرناک است.»  
در تظاهرات حامیان مردم مظلوم فلسطین سخنرانان با محکوم کردن حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لندن و هر گونه دعوت و دیدار با او توقف فوری حمايت تسلیحاتی ، سیاسی ، مالی و اخلاقی از رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.
انان همچنین تاکید کردند دولت بریتانیا باید به جای حمایت از رژیم صهیونیستی به خواسته های مردم توجه کند نه اینکه برای برای خرسندی اسرائیل در مقابل مردم بایستد. 
همزمان با سفر نتانیاهو به انگلیس علاوه بر لندن ، فعالان حقوق بشر ، حامیان مردم فلسطین و تشکلهای اسلامی در دیگر شهرهای انگلیس نیز جنایات رژیم صهیونیستی و حضور نخست وزیر این رژیم را در کشورشان محکوم کردند.
همزمان با سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لندن دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد لندن به حفظ برجام پایبند است .

بر اساس اعلام دفتر نخست وزیری انگلیس می و نتانیاهو درباره مسائل مورد علاقه از جمله وقایع اخیر فلسطین و برجام گفتگو خواهند کرد.
دولت انگلیس پیشتر نیز حفظ برجام را ضروری دانسته و ان را توافقی مناسب برای جلوگیری از دست یابی ایران به سلاح هسته ای خوانده بود.
هدف دوره گردی اروپایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از برلین و پاریس در ایستگاه سوم و در میان خشم و انزجار عمومی از حضورش به لندن رسیده ، رایزنی برای کسب همسویی اروپایی ها با امریکا و رژیم صهیونیستی در قبال ایران اعلام شد.
بنا بر اعلام منابع خبری در انگلیس نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از سفر به لندن و دردیدار با مکرون در پاریس گفت : من از مکرون نخواستم از برجام خارج شود زیرا واقعیت های اقتصادی و اجرای تهدیدهای امریکا ان را بی اثر خواهد کرد .
متهم اصلی کشتار زنان ، مردان و کودکان بی دفاع فلسطینی در حالی برای جلب نظر و همراهی مقامات اروپایی با سیاستهای ایران هراسی این رژیم وامریکا با دستپاچگی دوره گردی خود را در اروپای مرکزی اغاز کرده که در هر ایستگاه با خشم و نفرت عمومی از همه قشرها وادیان مختلف روبرو شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 17 خرداد 1397 - 2:56:13