عبدالملک بدرالدين گفت با ايمان و اراده مي توان بر دشمن غلبه کرد

دو شنبه 14 خرداد 1397 - 6:41:50
عبدالملک بدرالدين گفت با ايمان و اراده مي توان بر دشمن غلبه کرد

تهران - الکوثر : عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت مسلمانان با ایمان آگاهانه و اراده و قدرت معنوی لازم برای مقابله با طاغوت و استکبار می توانند معادله نبرد با دشمن را به طور کامل تغییر دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن در سخنرانی خود در شبهاي ماه مبارک رمضان گفت :« جنبه معنوی ، مهمترین و اصلی ترین مسئله در نبرد و مقابله با چالشها به شمار می رود و اگر خداوند متعال عوامل معنوی و عملی پیروزی را فراهم کند پیروزی به دست خواهد آمد. قرآن نیز به معنویت اهمیت زیادی داده است و این مسئله ای بدیهی نزد بشریت است و امروز در سراسر جهان جنبه معنوی را در معادله منازعه و رویارویی مسئله ای اصلی می دانند.» 

وي افزود :«  در عصر حاضر بیشترین چیزی که قدرتهای طاغوتی در اختیار دارند و بر آن متمرکز می شوند و تکیه بسیاری زیادی به آن دارند توانمندیها و امکانات رسانه ای است و آنها قدرت رسانه ای بسیار زیادی دارند که در نبرد علیه مستضعفان و مظلومان جهان به آن تکیه می کنند. آنها با این اقدام خود بر افکار عمومی جهان تاثیر می گذارند و طرز فکر و دیدگاه انسان را تحت تاثیر قرار می دهند و تغییراتی را در بسیاری از مناطق و کشورها به وجود می آورند. آنها بر مردم تاثیر می گذارند و در برخی موارد به طور کامل موضع آنها را تغییر می دهند و آنها را به جهتی اشتباه و نادرست سوق می دهند. آنها با این امکانات رسانه ای خود شکستن روح معنویت و کاشتن بذر ناامیدی و یاس را در مردم دنبال می کنند و می خواهند مردم را دچار احساس ناتوانی برای مقابله و مقاومت و خروج از بحران کنند که این مسئله بسیار خطرناکی است. معنویت اصل و اساس است و برای همین مردم با ایمان آگاهانه و اراده و قدرت معنوی لازم برای مقابله با طاغوت و استکبار می توانند معادله را به طور کامل تغییر دهند.»  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 14 خرداد 1397 - 6:40:54