حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد

پنج شنبه 10 خرداد 1397 - 22:29:5
حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد در صورتی که رژیم اسرائیل بار دیگر نوار غزه را بمباران کند به شدت به این رژیم پاسخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش حماس اعلام کرد پس از دخالت طرف های متعدد ، از هدف قرار دادن پایگاه های اسرائیلی دست برداشته است تا آتش بس را رعایت کرده باشد اما این جنبش تاکید کرد در صورتی که رژیم اسرائیل بار دیگر به نوار غزه تجاوز کند با قدرت پاسخ آن را خواهد داد.

حماد الرقب سخنگوی جنبش حماس گفت: «ما اجازه نمی دهیم به نوار غزه تجاوز شود. مقاومت آمادگی دارد در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستها بایستد. دیشب برخی جریان ها میانجی گری کردند تا آتش بس برقرار شود ما در پی تجاوز و جنگ افروزی نیستیم اما به همه جریانها اعلام کردیم اگر این تجاوزها دوباره صورت بگیرد ما نیز بار دیگر پاسخ آن را قویتر خواهیم داد».

شاخه های نظامی گردان های مقاومت فلسطین با موشکهای خود پیام های هشدار دهنده ای به رژیم اسرائیل درباره تجاوز به حقوق ملت فلسطین ارسال کردند.

شاخه های نظامی گردان های عز الدین قسام در بیانیه ای بر آمادگی خود برای رویارویی با هر حماقتی که رژیم اسرائیل مرتکب شود تاکید کردند.

آنها همچنین تاکید کردند در برابر تجاوز های رژیم اشغالگر و مقامات متکبر آن دست بسته نخواهند ایستاد و در برابر جنایت های آنها سکوت نخواهند کرد.

آنها همچنین تاکید کردند پاسخ مقاومت همانطور که پایگاه های رژیم اشغالگر در اطراف نوار غزه را گلوله باران کردند، در زمان ، مکان و روش مناسب خواهد بود . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 خرداد 1397 - 18:24:57