دبیرکل انصارالله: متجاوزان در سواحل غربی یمن راه به جایی نخواهند برد

دو شنبه 7 خرداد 1397 - 0:42:17
دبیرکل انصارالله: متجاوزان در سواحل غربی یمن راه به جایی نخواهند برد

صنعا- الکوثر: سیدعبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت سعودی ها و اماراتی ها ابزارهای سر سپرده و بی اختیار آمریکا و اسرائیل در تهاجم علیه یمن هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک بدرالدین در سخنرانی خود به مناسبت شبهای رمضان که به طور زنده از شبکه المسيره پخش شد به بررسی تازه ترین تحولات مربوط به بحران یمن پرداخت. وی تصریح کرد: رژیم های سعودی و امارات میلیاردها دلار برای حمایت از تکفیری ها در یمن هزینه و از اختلاف های سیاسی برای تجزیه بافت اجتماعی یمن استفاده کردند.

وی افزود: ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی روزانه زشت ترین و شنیع ترین جنایت ها را علیه مردم یمن مرتکب می شود و هدف آنان اشغال کشور ما است. کسانی که به صف متجاوزان و نیروهای خارجی پیوستند جز این که مزدور و سرباز آنان باشند به چیزی دست نمی یابند، ولی با اقدامات خود جنایت های متجاوزان را پوشش رسانه ای و سیاسی می دهند.

دبیرکل انصارالله با اشاره به این که تحولات یمن نتیجه یک تهاجم خارجی است که امارات و عربستان در رأس آن قرار دارند افزود: سعودی ها و اماراتی ها ابزارهای سر سپرده و بی اختیار آمریکا و اسرائیل در تهاجم علیه یمن هستند. افسران سعودی و اماراتی با افسران آمریکایی و اسرائیلی حاضر در منطقه المخا ارتباط دارند. آمریکا تهاجم به یمن را هدایت می کند و رژیم صهیونیستی نیز در پشت سرش قرار دارد. مقابله با تهاجمی که آمریکا از آن حمایت می کند یک واجب شرعی است. ملت ما نمی پذیرد که به مزدور نیروهای متجاوز تبدیل شود و مبارزه تنها راهی است که با آن می توانیم از کرامت و عزت خود دفاع کنیم.

سیدعبدالملک بدرالدین افزود: عربستان و امارات علیه ملت فلسطین نیز دست به توطئه می زنند. نتانیاهو تهاجم علیه یمن را بخشی از منافع مشترک اسرائیل و عربستان می داند. تهاجم عربستان و امارات علیه یمن در راستای تأمین خواسته های اسرائیل و منافع این رژیم قرار دارد. نقش اسرائیل و آمریکا در تهاجم علیه یمن به خوبی آشکار است.

دبیرکل انصارالله خاطرنشان کرد: نبردهای ساحل غربی یمن را آمریکا هدایت می کند و متجاوزان محال است بتوانند نتایج نبردها در این منطقه را به سود خود به پایان برسانند. ملت یمن با تمام توان خود در مقابل متجاوزان در ساحل غربی خواهد ایستاد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 7 خرداد 1397 - 0:26:25