آیا شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی خواهیم بود؟!

شنبه 5 خرداد 1397 - 21:37:47
آیا شاهد برگزاری انتخابات زودهنگام رژیم صهیونیستی خواهیم بود؟!

تهران- الکوثر: روزنامه عبری زبان معاریو احتمال داد که تصویب قانون معافیت حریدی‌ها (یهودیان مذهبی) از خدمت نظامی در ارتش منجر به استعفای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم و نهایتا فروپاشی ائتلاف کنونی دولت صهیونیستی و دعوت به برگزاری انتخابات زودهنگام در فوریه آینده شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاریو : تصمیم‌گیری در مورد پیش‌نویس قانون مذکور که ماه مارس گذشته نزدیک بود به منجر به فروپاشی ائتلاف دولت نتانیاهو شود، طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

کیمته ویژه‌ای که برای رسیدگی به مسئله خدمت نظامی حریدی‌ها در ارتش تشکیل شده است، اوایل هفته آینده به کار خود پایان می‌دهد.

معاریو به نقل از منابع نظامی اسرائیلی ذکر کرد که حریدی‌ها توصیه‌های این کمیته را که احتمالا درخواست خدمت دانش‌آموزان مدارس حریدی در ارتش را بدهد، نخواهند پذیرفت.

این روزنامه به نقل از یک منبع سیاسی آورده است که احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام بیش از هر وقت دیگری است. 

این منبع پیش‌بینی کرد که نتانیاهو در برابر فشار حریدی‌ها دوام نیاورده و از تصویب قانون مذکور حمایت کند و بدین گونه لیبرمن از ائتلاف دولت رژیم صهیونیستی خارج خواهد شد و نتانیاهو قادر به اداره ائتلافی با کمتر از 61 عضو نخواهد بود و در نهایت برگزاری انتخابات زودهنگام را اعلام خواهد کرد.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 5 خرداد 1397 - 17:11:48