رقص روزنامه نگار سعودی بر اجساد شهدای غزه!

سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 12:27:53
رقص روزنامه نگار سعودی بر اجساد شهدای غزه!

تهران- الکوثر: روز گذشته در حالی که جوانان کودکان فلسطینی در حملات اشغالگران صهیونیست در نوار غزه در خون خود می غلتیدند، یک روزنامه نگار سعودی نزدیک به هیئت حاکمه عربستان، انتقال سفارت آمریکا به قدس را به این رژیم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالحمید الحکیم در ذیل یادداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر که اورشلیم (قدس اشغالی) را پایتخت هزاران ساله یهودیان و پایتخت ابدی اسرائیل دانسته است نوشت: «به مردم و دولت اسرائیل این رویداد تاریخی (انتقال سفارت آمریکا به قدس) را تبریک می گویم... زمانی که به قدس سفر کردم آن را شهری طراز اول دیدم و میزان احترام جامعه اسرائیل به پایتخت مقدس خود و فرهنگ آزادی عبات را درک کردم و خدا را شکر گفتم که مکه و مدینه و قدس را نظام هایی اداره می کنند که به قداست این شهرها احترام می گذارند و آنها را به زیباترین شهرهای جهان تبدیل کرده اند»!

روز گذشته آمریکا در عمل به وعده دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور رسما سفارت خود را از تل آویو به قدس منتقل کرد. همزمان با این رویداد که با محکومیت جهانی مواجه شد، صدها هزار فلسطینی در نوار غزه در بزرگترین راهپیمایی بازگشت تحت عنوان «بازگشت میلیونی» شرکت کردند و نظامیان رژیم صهیونیستی نزدیک به 60 نفر از تظاهرکنندگان را به شهادت رساندند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 25 اردیبهشت 1397 - 12:27:41