بازیگر لبنانی «به وقت شام» درباره حاتمی کیا چه گفت؟

شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 13:20:25
بازیگر لبنانی «به وقت شام» درباره حاتمی کیا چه گفت؟

تهران- الکوثر: ژوزف سلامه بازیگر لبنانی فیلم «به وقت شام»، کارگران این فیلم ابراهیم حاتمی کیا را کارگردانی سختگیر توصیف کرد و در عین حال جدا شدن از او را در پایان ساخت فیلم‏، بسیار سخت دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جوزف سلامه هفته گذشته برای شرکت در مراسم رونمایی آلبوم موسیقی متن «به وقت شام» به ایران سفر کرد و در این میان خبرگزاری فارس مصاحبه ای با او انجام داد.

سلامه که مسیحی لبنانی است در این مصاحبه هرچند گفت فردی هنری و غیرسیاسی است ولی حزب الله را مانند سپری دانست که از لبنان دفاع می‌کند.

او که در فیلم «به وقت شام» در نقش ابوعمر شیشانی بازی کرده است گفت: برای شناختن این فرد و همچنین شناختن داعش قبل از آغاز ساخت فیلم تحققات زیادی انجام دادم و مقالات بسیاری خواندم به طوری که کار خود را با شناخت گسترده از داعش و شیشانی آغاز کردم. 

سلامه که بسیاری از ایرانی ها او را با دیالوگ «چطوری ایرانی؟» می‌شناسند در این باره گفت: وقتی که تیزر فیلم پخش شد و آخر فیلم گفت «چطوری ایرانی؟»، درست یک ساعت بعد همه در اینستاگرام به من می‌گفتند «چطوری ایرانی». خاطرم است که در همان روز فقط به خاطر «چیطوری ایرانی» 2000 مخاطب به مخاطبان صفحه اینستاگرامم اضافه شد. بعد از آن در کاریکاتورها هم می‌نوشتند که چطوری ایرانی، حتی بسیاری از افراد اسم من را هم نمی‌دانستند و به اسم چطوری ایرانی من را صدا می‌کردند.

این بازیگر لبنانی حاتمی کیا را کارگردانی سختگیر توصیف کرد که کار کردن با او آسان نیست و حتی یک اشتباه را هم قبول نمی‌کند. او در عین حال گفت حاتمی کیا فیلمش را با همه حس‌اش می‌سازد و قلب مردم را با فیلم هایش تکان می‌دهد.

ژوزف سلامه افزود: وقتی که می‌دانید برای ابراهیم حاتمی‌کیا کار می‌کنید، موجی از انرژی‌های مثبت به سمت شما می‌آید. وقتی که کار تمام می‌شود و باید از حاتمی‌کیا جدا شوید،‌ احساس مرگ می‌کنید!


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 13:20:12