برپایی هفتمین جمعه تظاهرات "بازگشت" فلسطینی‌ها

جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 15:3:23
برپایی هفتمین جمعه تظاهرات "بازگشت" فلسطینی‌ها

غزه- الکوثر: شهروندان فلسطینی برای هفتمین جمعه متوالی جهت شرکت در تظاهرات بزرگ "بازگشت" راهی مناطق مرزی نوار غزه شده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  هفتمین جمعه تظاهرات بزرگ بازگشت تحت عنوان "جمعه هشدار" برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این تظاهرات در آستانه فرا رسیدن موعد انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس برپا می‌گردد، از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و پیش بینی می‌شود ده‌ها هزار نفر در آن شرکت کنند و اعتراض خود را نسبت به این اقدام باطل و مردود دولت آمریکا نشان دهند.

تاکنون صدها فلسطینی از مناطق مختلف راهی مناطق مرزی باریکه غزه شده‌اند تا خود را برای شرکت در این تظاهرات بزرگ آماده کنند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اشغالگران صهیونیست همانند هفته‌های گذشته با شلیک گلوله و گاز اشک آور به استقبال شهروندان فلسطینی رفته‌اند.

در همین حال، این هفته یک تیم پزشکی نروژی – ایتالیایی نیز به منظور نظارت بر روند فعالیت مراکز سیار پزشکی در نوار مرزی باریکه غزه و چگونگی امدادرسانی به مجروحان به نوار غزه سفر کرده است.

تا این لحظه دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۵۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و نزدیک به ۹۰۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 15:3:18