درگیری شدید نظامیان و شهرک نشین های رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در نابلس

جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:14:53
درگیری شدید نظامیان و شهرک نشین های رژیم صهیونیستی با فلسطینیان در نابلس

رام الله- الکوثر: هزاران صهیونیست شهرک نشین با حمایت نظامیان صهیونیست به بهانه ادای آئین های تلمودی به آرامگاه یوسف (ع)در نابلس واقع در کرانه باختری یورش آورده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع فلسطینی از وقوع درگیری های شدیدی بین فلسطینیان و صهیونیستها هنگام یورش آنان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) خبر می دهند.

بر اساس این گزارش دهها جوان فلسطینی که به این یورش وحشیانه معترض هستند با آتش زدن لاستیک، مسیرهای منتهی به آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس را بستند.

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمایت از شهرک نشینان، به سوی معترضان فلسطینی گلوله و نارنجکهای صوتی و گازهای اشک آور شلیک می کنند.

از 30 مارس گذشته و شروع راهپیمایی مسالمت‌آمیز «حق بازگشت» که به مناسبت «روز زمین» در باریکه غزه آغاز شد تاکنون، بیش از 50 فلسطینی به ضرب گلوله‌ نظامیان اسرائیلی شهید و بیش از 7000 نفر زخمی شده اند.

روز زمین یادآور اقدام صهیونیستها در مصادره اراضی فلسطینیان در 30 مارس سال 1976 است  که هر ساله برگزار می‌شود که امسال با توجه به اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل پرشورتر از همیشه برگزار شد.  

رژیم اسرائیل با مصادره اراضی فلسطینی ها و احداث شهرک‌های صهیونیست‌ نشین در آن درصدد تغییر ساختار جغرافیایی مناطق فلسطینی و چهره‌ای صهیونیستی دادن به این مناطق است تا سلطه‌جویی‌هایش را در مناطق فلسطینی تثبیت کند.


اخبار فلسطین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 10:14:36