بن سلمان کوچک مدعی شد اقدامات ترامپ علیه مردم ایران نیست !

چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397 - 11:23:24
بن سلمان کوچک مدعی شد اقدامات ترامپ علیه مردم ایران نیست !

تهران - الکوثر : خالد بن سلمان برادر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی مدعی شد اقداماتی که علیه نظام ایران صورت گرفته است علیه مردم ایران نیست چرا که نظام ایران داراییهایی را که به دنبال این توافق به دست آورد برای رفاه مردم خود و توسعه زیربناها هزینه نکرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پس از گذشت ساعاتی از بیانیه ای که عربستان سعودی صادر و از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته ای با ایران استقبال کرد، خالد بن سلمان برادر محمد بن سلمان و سفیر عربستان سعودی در واشنگتن اظهارات جدیدی در این خصوص بیان کرد. 

بن سلمان کوچک در توئیتری گفت: «عربستان سعودی به طور کامل از تدابیری که واشنگتن در خصوص توافق هسته ای اتخاذ کرده است حمایت می کند. ما همواره ملاحظاتی درباره بندهای این توافق و برنامه موشکهای بالستیک و حمایت ایران از تروریسم در منطقه داشتیم.»

وی به اظهارات گذشته خود اشاره کرد و مدعی شد: «این توافق ما را به طرف فاجعه سوق داد و این توافق برای ایران امکان توسعه طلبی خصمانه خود را در منطقه و حمایت از ایدئولوژی افراطی را فراهم کرد و نظام ایران پولهایی را که از این توافق به دست آورده بود در راه تروریسم و دامن زدن به منازعات طائفه ای و هرج و مرج در منطقه هزینه کرد.»

وی تاکید کرد :«تدابیری که علیه نظام ایران اتخاذ شده است علیه هیچ ملت یا طائفه مشخصی نیست. نظام ایران داراییهای را که به دنبال این توافق به دست آورد برای رفاه مردم خود و توسعه زیربناها هزینه نکرد بلکه در راه دخالتهای آشکار خود در منطقه به کار گرفت.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397 - 10:52:59