انصارالله : شهید صماد باطن آمریکا را برای یمنیها فاش می ساخت

شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 0:43:45
انصارالله : شهید صماد باطن آمریکا را برای یمنیها فاش می ساخت

تهران - الکوثر : ضیف الله الشامی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت آمریکایی ها شهید صالح الصمّاد را هدف قرار دادند زیرا او واقعیت اهداف آمریکا را فاش و آن را ثابت کرد و اکنون آمریکا به طور رسمی اذعان کرد که مستقیما در حمله به یمن مشارکت دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ضیف الله الشامی گفت:« بدون تردید ما از آغاز راهپیمایی های خود شعار «مرگ بر آمریکا» را سرمی دادیم ، زیرا می دانستیم که آمریکا سیاست و جنگ های منطقه و حتی همه جهان را مدیریت می کند. به همین جهت، اذعان آمریکا برای ما چیز جدیدی نبود، زیرا ما به یقین از این موضوع آگاه بودیم. اذعان آمریکا، نشان می دهد اقدامات، اظهارات و رویکرد ما در مقابله با قلدرمآبی آمریکا و سیاست های آن درست و بجا است زیرا آمریکا شریک اساسی جنگ علیه یمن و دیگر جنگ های منطقه است.» 

وی افزود :« آمریکا از همان ابتدای جنگ، به طور مستقیم در آن مداخله می کرد؛ اما تحت پوشش برخی افراد محلی و مزدوران و برخی طرف ها مانند عربستان و امارات این کار را انجام می داد. با این حال، ما بر این باوریم که این اعلام آشکار آمریکا درباره مداخله، بر اراده ما برای مقابله با قلدرمآبی آمریکا می افزاید، زیرا به این شناخت واقعی می رسیم که رویکرد ما، مسیر درست است و آن همان مسیری است که همه ملت های عربی و اسلامی باید برای مقابله با خطر آمریکا در آن گام بردارند.»  
وی در ادامه گفت:« سیاست آمریکا مبتنی بر جنگ نرم و جنگ نیابتی است؛ اما مشروعیت ما و شهید صالح الصمّاد رئیس فقید شورای عالی سیاسی یمن، بر اساس چارچوب قرآنی و فرهنگی است. به همین علت، از طریق بررسی اقدامات آمریکا و اطلاعاتی که به مقامات حکومت و شهید صالح الصمّاد می رسید، به این موضوع رسیدیم که تلاش گسترده آمریکا، راضی کردن مردم یمن برای پذیرفتن این گونه مداخله هاست تا این اوضاع، طبیعی شود. اما مردم یمن با هوشیاری روزافزون خود، امید آنها را بر باد دادند. به همین علت، آمریکایی ها شهید صالح الصمّاد را هدف قرار دادند، زیرا وی این واقعیت را فاش و آن را ثابت کرد و اکنون، آمریکا به طور رسمی اذعان کرد که به طور مستقیم در این حملات مشارکت دارد و به گفته واشنگتن، آنها نیروهای کلاه سبز هستند.»  
ضیف الله الشامی اضافه کرد :« دونالد ترامپ از زمان رسیدن به ریاست جمهوری، به دوشیدن عربستان وکشورهای حاشیه خلیج فارس که در حمله به یمن مشارکت دارند ، اقدام کرد زیرا باید آنها بخش زیادی از 7 تریلیون دلاری را که آمریکا برای دفاع از آنها هزینه کرده است، بپردازند.» 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


 


شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 0:37:53