تحلیلگر مصری: تهدیدات لیبرمن علیه ایران از روی ترس است!

جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 0:47:19
تحلیلگر مصری: تهدیدات لیبرمن علیه ایران از روی ترس است!

قاهره- الکوثر: استاد مصری دانشگاه و کارشناس امور اسرائیل، تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران را ناشی از ترس او از ایران دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد محمد علی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک عربی گفت: تهدیدات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران عجیب نیست و ناشی از ترس و وحشتی است که این رژیم به سبب تهدید ایران برای هدف قرار دادن اسرائیل دچار آن شده است.

وی افزود: خود لیبرمن هم نگران و هراسان است از این رو پیام تهدید آمیز ارسال می کند تا به نوعی بازدارندگی در برابر ایران ایجاد کند و مانع از عملی شدن اقدام ایران شود. وی به خوبی می داند که پایگاههای ایرانی در نزدیکی مرزهای این رژیم قرار دارد و ایران می تواند ضربات دردناکی به مناطق داخلی اسرائیل وارد کند.

این استاد دانشگاه درباره گفتگوی لیبرمن با پایگاه اینترنتی سعودی ایلاف نیز گفت: لیبرمن به این علت تریبون رسانه‌ای سعودی را انتخاب و با ایلاف گفتگو کرد که عربستان کشوری است که با ایران خصومت دارد و میان آنها کشمکش های سیاسی زیادی وجود دارد.

وی افزود: لیبرمن گفته است که اگر ایران تل آویو را هدف قرار دهد اسرائیل تهران را هدف قرار می دهد و هر مرکز نظامی ایران در سوریه را که تهدیدی برای اسرائیل به شمار رود به هر قیمتی که باشد نابود می کند.

محمد علی افزود: ایران تهدید به واکنش می کند و مفهومش این است که اسرائیل انتظار حمله از سوی ایران را دارد. تهدیدات ایران مبنی بر تلافی کردن حمله اسرائیل به پایگاه هوایی تی-4 جدی است به ویژه که مسئولان ایرانی بارها این مسئله را تکرار کرده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 0:47:7