نصرالله: شهید صالح الصماد نمونه یک رهبر شجاع بود

چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397 - 3:4:13
نصرالله: شهید صالح الصماد نمونه یک رهبر شجاع بود

بيروت- الکوثر: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با ارسال پیامی، شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این پیام كه شامگاه سه شنبه منتشر شد، نصرالله شهادت این «فرمانده شجاع، عزیز و بزرگوار» را «مدال پرافتخار الهی و مدال شرافت از خداوند متعال» دانست و آن را به رهبر انصارالله یمن تسلیت و تبریک گفت.

نصرالله همچنین با تسلیت به خانواده آن شهید از خداوند برای ایشان صبر و بردباری طلب كرد.

دبیرکل حزب الله لبنان شهید صالح الصماد را «پشتوانه ای بزرگ» در این «رویارویی بزرگ» توصیف كرد و او را نمونه ای عالی از یك رهبر «شجاع، متواضع، مسئولیت پذیر، همیشه حاضر در میدان و عاشق شهادت» دانست.

به گفته دبیركل حزب الله، شهادت چنین رهبرانی همواره نیرویی پرقدرت به مجاهدان و مظلومان می دهد تا راه جهاد، صبر و تحمل سختی ها را بپیمایند.

نصرالله خطاب به عبدالملک الحوثی افزود: این جنایت نیز به بقیه جنایت های تجاوزگران سعودی- آمریكایی بر ملت شما اضافه شد و دلیلی دیگر برای وحشی گری و ظلم سرکردگان این تجاوزات و در عین حال شاهدی برای صبر، مظلومیت و حقانیت ملت غیور یمن است.

وی افزود: من به خوبی احساس واقعی شما را در این روزها و در این حادثه بزرگ درک می کنم چرا كه تجربیات مشابهی را گذرانده‌ام.

در انتهای پیام نصرالله خطاب به رهبر جنبش انصارالله آمده است: ایمان والا، صبر جمیل، عزم راسخ، و قدرت بالای شما در تحمل این مصیبت‌ها انشاء الله باعث خواهد شد كه از این رنج و محنت با سرافرازی و قامتی استوار خارج شوید. خداوند اجرتان را افزون و خودتان را حفظ كند و پیروزتان گرداند و بر عمرتان بیفزاید تا مایه سربلندی و افتخار اسلام، یمن و امت اسلامی بمانید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 5 اردیبهشت 1397 - 3:4:6